کدام بازیگر سریال خط قرمز فوت کرد؟

به گزارش وبلاگ طفره، سریال پرطرفدار خط قرمز نخستین بار آذر سال 1380 پخش شد و حالا پس از بیست و یک سال با خبر فوت یکی از بازیگران اش به رسانه ها بازگشته است. البته خبری که تازه نیست و مربوط به حدود یازده سال قبل است.

کدام بازیگر سریال خط قرمز فوت کرد؟

به گزارش وبلاگ طفره، در واقع بعضی رسانه ها مدعی اند که به تازگی یک از بازیگران سریال خط قرمز فوت نموده است. اما آنالیز ما نشان می دهد که این موضوع مربوط به یکشنبه 25دی سال 1390 است؛ روزی که ساناز دوستی کیهان دار فانی را وداع گفت.

ساناز کیهان در سریال خط قرمز شخصیت نگار را بازی می کرد که نقش مقابل شهرام حقیقت دوست (ناصر) بود.

در خصوص مرگ او نیز رسانه ها در آن موقع روایت نموده اند که او در یک سانحه ترافیکی و در اثر برخورد خودرویش با یک درخت، در مقابل حسینیه ارشاد تهران و در سن 29سالگی جان سپرده است.

بیوگرافی ساناز دوستی کیهان

ساناز دوستی کیهان، متولد 31 شهریور 1361 در تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت و برنامه ریزی بود. او کلاس های بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذراند و در کنار بازیگری 2 فیلمنامه را به رشته تحریر درآورد.

ساناز کیهان در سریال های همسفر، شب آفتابی و پای پیاده نقش آفرینی نموده بود، اما اغلب بازی وی را در سریال خط قرمز در نقش نگار به خاطر دارند.

علاوه بر این او در فیلم های سینمایی نان، عشق و موتور 1000، کلاهی برای باران، سوگند، شب می گذرد، رفقای خوب، پنجمین نفر و راز احتیاج نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

منبع: فرارو

به "کدام بازیگر سریال خط قرمز فوت کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازیگر سریال خط قرمز فوت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید