سینما

شکار لحظه عبور جونو از مقابل مشتری، فیلم

ویدیوی برجسته مربوط به حضیض 16 است، یعنی شانزدهمین باری که فضاپیمای جونو از زمان پرتاب خود، از نزدیک ترین فاصله مداری با مشتری عبور کرد.

3 اردیبهشت 1403

این جنگنده روسی 4500 کیلوگرم مهمات حمل می نماید!

میگ-29کی، معروف به فالکروم (Fulcrum D)، رهگیر نیروی دریایی قدرتمند روسیه با پیکربندی دو موتوره و تک سرنشین است که در سال 2010 معرفی گردید. برای عملیات ناو انطباق یافته است، اما به علت فقدان ناوهای روسیه با مشکل روبرو شده است، با این حال به عنوان یک جنگنده چند...

1 فروردین 1403

تماشای فیلم نوروز وظیفه هر ایرانی است

نویسنده فیلمنامه در نشست خبری بیان کرد: تماشای فیلم سینمایی نوروز وظیفه ملی هر ایرانی است.

20 بهمن 1402

راهنمای خرید بهترین مدل های اره زنجیری به همراه پرفروش ترین ها

اره زنجیری یا همان اره برقی ابزار قدرتمندی برای نجارها و افرادی است که به آن به واسطه کار خود نیاز دارند. در حالت کلی با وجود دانش ایمنی کافی، اره زنجیری می تواند یک وسیله مناسب برای صرفه جویی در زمان باشد. اره های زنجیری در طیف وسیعی از میزان ها، از مدل...

30 دی 1402

پلی استیشن در دسامبر 2023 به رکورد 123 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، پلی استیشن در ماه دسامبر سال 2023 میلادی به رکورد 123 میلیون کاربر فعال ماهانه دست یافته است

23 دی 1402

محبوب ترین لوازم جانبی پوکو F5 در خبرنگاران

در بازار گوشی های هوشمند میان رده، نام پوکو F5 که یکی از میان رده های بسیار قدرتمند شیائومی است، زیاد میان کاربران شنیده می شوند. این گوشی هوشمند مجذوب کننده از ویژگی های بسیار خوبی بهره می برد که به لطف آن ها می تواند نیازهای کاربران نسبتا حرفه ای را رفع...

16 دی 1402

ببینید؛ بازی موبایلی جوجوتسو کایسن این ماه منتشر می گردد

استودیوی Sumzap به تازگی در کنار انتشار تریلری از زمان عرضه بازی موبایلی Jujutsu Kaisen: Phantom Parade رونمایی نموده است.

24 آبان 1402

تمساحی که 4نفر را یک لقمه کرد!، فیلم

عکس گرفتن در کنار تمساح ها شاید کار عادی به نظر نرسد اما در یکی از منطقه ها آفریقا رواج دارد؛ یکی از این منطقه ها برکه ترسناک در پاگا در غنا است.

18 مهر 1402

شرایط ردیف های موسیقی ایرانی 14 سال پس از ثبت جهانی

بهروز وجدانی ـ پژوهشگر و مترجم حوزه مردم شناسی و موسیقی ـ که در تهیه و تدوین پرونده ردیف های موسیقی ایرانی نقش داشته است، درباره اهمیت و شرایط ثبت این اثر که حدود 14 سال پیش به لیست میراث ناملموس یونسکو راه پیدا کرد، گفت: میراث فرهنگی ناملموس یا غیرمادی،...

8 مهر 1402

آرش میراحمدی بازیگر مطرح تلویزیون درگذشت ، دلیل مرگ اعلام شد

آرش میراحمدی، بازیگر برنامه های طنز و کودک تلویزیون، ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت. او چند روز پیش به خاطر عارضۀ کبدی در بیمارستان بستری شده بود.

29 شهریور 1402

عجیب ترین موتورسیکلت های جهان

سوار شدن بر موتورسیکلت هایی عجیب با ظاهری غیرمعمول و سرعتی باورنکردنی، رویای بیشتر موتورسیکلت بازها در نقاط مختلف دنیاست؛ موتورسیکلت هایی که شباهت زیادی به بقیه موتورهایی که در خیابان ها این طرف و آن طرف می روند ندارند.

11 شهریور 1402

اسفراین درصدر امانت کتاب کانون پرورش فکری خراسان شمالی، سرانه 7 کتاب برای هر نفر

سرویس استان های خبرنگاران : مرکز شماره یک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در شهرستان اسفراین، یکی از قدیمی ترین مراکز کانون در استان خراسان شمالی است.

7 شهریور 1402

لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران

لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران کم نیستند. چه در پی گرفتن عکس یادگاری باشید و چه علاقه مند به مواجهه با شهر از نمای نزدیک.

18 تیر 1402

جزئیات ساماندهی حریم تئاتر شهر ، بودجه تامین شد ؛ ساخت و ساز را آغاز می کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضور در جشنواره تئاتر عروسکی ضمن اشاره به تامین بودجه لازم و شروع ساخت و ساماندهی حریم تئاتر شهر، گفت برای حمایت از برنامه های تئاتری هیچ محدودیتی ندارند.

12 تیر 1402

این سگ تبدیل به سلاحی خطرناک شده است

Throwflame سگ رباتیکی معرفی کرده که روی آن شعله افکنی با قابلیت پرتاب آتش نصب شده است.

4 تیر 1402

بازیگر محبوب سریال سیب ممنوعه در لباس عروس

ادا اجه که با بازی در سریال تلویزیونی سیب ممنوعه هواداران زیادی پیدا نموده، شب گذشته با بسکتبالیست تیم آنادولو افس بوغراهان تونجر ازدواج کرد.

2 تیر 1402

جاهای دیدنی اسپانیا ، از قصر الحمرا تا جزایر قناری

اگر قطب گردشگری در اروپا را جاهای دیدنی اسپانیا بدانیم، بیراه نگفته ایم؛ کشوری زنده و پرانرژی که گوشه گوشه آن، زندگی را به معنای واقعی کلمه به تصویر می کشد. عظمت قصر خلیفه، شادی یک روز آفتابی در سواحل مدیترانه و سکوت حیرت انگیز زائران در کلیسای سانتیاگو،...

28 خرداد 1402

مرضیه برومند: سعی وزارت ارشاد بر این است که اساسنامه خانه سینما به شکلی نوشته گردد که همه چیز تحت کنترل آنها باشد

به طور کل سعی وزارت ارشاد بر این است که اساسنامه خانه سینما به شکلی نوشته گردد که همه چیز تحت کنترل آن ها باشد اما ما بر این عقیده ایم که خانه سینما یک نهاد صنفی است و در کوشش هستیم تا این نهاد صنفی به استقلال برسد.

18 خرداد 1402

نصب ایرتگ برای جلوگیری از سرقت خودرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، ایرتگ یک دستگاه کوچک و دایره مانند است که به کاربران اجازه می دهد با یاری اپ Find My در آیفون، مکان اشیای مورد نظرشان را رصد نمایند. در صورت سرقت وسیله نقلیه ای که در آن یک ایرتگ وجود دارد، شهروند می تواند آن را ردیابی...

12 اردیبهشت 1402

بازیگر فرانسوی رئیس هیات داوران دوربین طلایی

انه دموستیه، بازیگر فرانسوی فیلم هایی مانند سیگار باعث سرفه می گردد و انه عاشق می گردد به عنوان رئیس هیئت داوران دوربین طلایی جشنواره کن سال جاری برگزیده شد.

11 اردیبهشت 1402
تعداد: (110)