60 ثانیه قبل از مرگ چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ طفره، طبق آنالیز بعضی از دانشمندان ترس عامل اصلی واکنش مغز در زمان مرگ است که گویی یک فیلم ترسناک را در مقابل چشمان فرد نمایش می دهد اما واقعا در این زمان چه اتفاقی رخ می دهد.

60 ثانیه قبل از مرگ چه می گردد؟

گروهی متشکل از شیمی دانان و پزشکان آمریکایی با انجام آنالیز ها و تحقیقات گسترده بر روی افراد در حال مرگ و یا بازگشته از مرگ نشان دادند که مغز واکنشی از خود نشان می دهد که هنگام تماشای فیلم بسیار ترسناک دارد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا با واکنش انسان قبل از مرگ بیشتر آشنا شوید.

ولی علت واکنش انسان قبل از مرگ چیست؟

براساس آنالیز های این گروه علمی ترس عامل اصلی این موضوع است. به این علت که زمان احساس خطر ناخودآگاه ترس به فرد حاکم می گردد و در این موقع بخشی از مغز به نام تالاموس به استرس و فشار روحی بسیار حساس است. درنتیجه در این شرایط با انتشار بعضی هورمون ها و مواد شیمیایی واکنش نشان می دهد.

گفته می گردد که یک دقیقه قبل از مرگ فرد احساس ترس همراه با پرواز یا برخورد را احساس می نماید و در این شرایط هیپوتالاموس باعث انتشار آدرنالین در بدن می گردد برای آنکه بدن را برای واکنش صحیح آماده کند.

این مطالعات و آنالیز ها نشان می دهد در بیشتر موارد افراد در لحظه مرگ کوشش و سعی دارند درست مثل تماشای فیلم ترسناک فریاد بزنند. اما صدایی به گوششان نمی رسد؛ در واقع به گوش هیچ فردی نمی رسد، زیرا در این لحظه تنفس قطع شده و مغز از کار می افتد. مطلب برترین حالت خوابیدن برای بدن کدام است؟ را از دست ندهید.

آدمی در لحظه جان دادن چه می بیند؟

در لحظه مرگ رابطه انسان با اطرافیان و اطرافش با وی قطع می گردد. نه محتضر می تواند مشاهدات خود را برای آنان بگوید و آنچه بر وی می گذرد، شرح دهد. نه اطرافیان قادرند به اطلاعات و مشاهدات محتضر پی ببرند و از چگونگی حالش آگاهی یابند. بعلاوه بعضی از واقعیت ها در زمان حیات، بر انسان پوشیده است و لحظه مرگ، بر او آشکار می گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 حیوانی که بعد از مرگ هم زنده می مانند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "60 ثانیه قبل از مرگ چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 ثانیه قبل از مرگ چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید