کشف جسد سوخته مرد میانسال در خانه سوخته

به گزارش وبلاگ طفره، ساعت 23:19 شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مالک اشتر، بین خیابان کارون و قصرالدشت، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که به سرعت آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

کشف جسد سوخته مرد میانسال در خانه سوخته

به گزارش تسنیم، آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده کردند در یک ساختمان سه طبقه مسکونی، در طبقه آخر در یک واحد حدوداً 70 متری آتش سوزی روی داده و کاملاً این واحد شعله ور بود.

آتش از پنجره ها به بیرون می زد که آتش نشانان به سرعت عملیات خود را شروع کردند بعلاوه ساکنان طبقات پایین تر پیش از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند، اما اطلاعات اولیه حاکی از آن بود یک مرد حدوداً 53 ساله که ظاهراً تنها در آنجا زندگی می کرد، در واحد محبوس است.

آتش نشانان با وجود حجم زیاد شعله های آتش و حرارت بسیار زیاد عملیات خود را شروع نموده و پس از دقایقی جست وجو با پیکر کاملاً بی حال وی در اتاق خواب روبرو شده که به تأیید عوامل اورژانس تعیین شد وی جان باخته است.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در نهایت پس از خاموش شدن آتش و ایمن سازی محل حادثه، در ساعت 1:31 بامداد عملیات سرانجام یافت.

منبع: فرارو

به "کشف جسد سوخته مرد میانسال در خانه سوخته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جسد سوخته مرد میانسال در خانه سوخته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید