کیت میدلتون تایر 20 کیلوگرمی را با کمر جابجا کرد

به گزارش وبلاگ طفره، کیت میدلتون پرنسس ولز در حاشیه دیدار با یک دوست کاوشگر قطب جنوب خود در حال حرکت دادن یک تایر به وزن 20 کیلوگرم به وسیله بستن آن به طناب دیده شد. او این کار را از ناحیه کمر و شکم انجام داد.

کیت میدلتون تایر 20 کیلوگرمی را با کمر جابجا کرد

به گزارش وبلاگ طفره به نقل از سان، کیت میدلتون در جریان ملاقات با پریت چاندی 34 ساله کاپیتان ارتش بریتانیا این کار انجام داد. چاندی ماه گذشته 1483 کیلومتر را طی مدت 70 روز در قطب جنوب طی نموده بود که طولانی ترین سفر انفرادی قطبی بدون دریافت یاری تا به امروز محسوب می گردد. کیت میدلتون این بازدید و جابجایی تایر را در کالجی در درابی انگستان انجام داد. داربی شهر زادگاه کیت میدلتون است.

کیت میدلتون به دانش آموزان گفت که پریت فردی بزرگ و الهام بخش است. کیت در صحبت با دانش آموزان اضافه نمود:مطمئنم او فرد الهام بخش بزرگی برای همه شما و قطعا برای من بوده است.

او به چاندی گفت:آفرین شما الهام بخش دیگران هستید. کاپیتان چاندی که در طول سفر خود به قطب جنوب با 20 کیلوگرم کاهش وزن روبرو شد. او در جریان سفر قطبی اش از ناحیه پا دچار سرمازدگی شد و پیش از بازگشت به ارتش برای انجام وظایف اش باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

منبع: فرارو

به "کیت میدلتون تایر 20 کیلوگرمی را با کمر جابجا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت میدلتون تایر 20 کیلوگرمی را با کمر جابجا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید