گلایه اعطا از عدم دسترسی اعضای شورا به سامانه های هوشمند شهرداری

به گزارش وبلاگ طفره، عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از عدم دسترسی اعضای شورای شهر به سامانه های هوشمند گلایه کرد.

گلایه اعطا از عدم دسترسی اعضای شورا به سامانه های هوشمند شهرداری

به گزارش وبلاگ طفره، علی اعطا صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه اعضای شورای شهر نمی توانند وظیفه نظارتی خود را با روش های سنتی انجام دهند، گفت: بر همین اساس نیازمند ابزارهای نظارتی هوشمند و آنلاین هستیم که ضمن تسهیل در پردازش اطلاعات و گزارش گیری، امکان نظارت و کنترل برنامه ها نیز وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه 178 سرویس نرم افزاری درون شهرداری تهران است؛ اما متاسفانه امکان استفاده اعضای شورا از این سامانه ها وجود ندارد و بهره برداری از آن منوط به صلاحدید مسئولان شهرداری است، توضیح داد: از تیرماه سال جاری خواهان دسترسی به چند سامانه شهرداری شدم که تاکنون هم دو بار پیگیری کتبی داشته ام اما پاسخی به مکاتبه ما داده نگردیده است.

اعطا با بیان اینکه از عوارض شهروندان برای تأسیس مرکز آمار تخصیص داده گردیده است، گفت: برای برنامه ریزی درباره شهر باید از اطلاعات صحیح و آمار استفاده کرد؛ اما استفاده آنلاین از اطلاعات مرکز آمار شهرداری برای اعضای شورا فراهم نیست. برهمین اساس انتظار می رود سازمان فناوری اطلاعات شهرداری هرچه سریع تر امکان دسترسی به سامانه های هوشمند و آنلاین را برای اعضای شورای فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گلایه اعطا از عدم دسترسی اعضای شورا به سامانه های هوشمند شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه اعطا از عدم دسترسی اعضای شورا به سامانه های هوشمند شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید