15 طرح بنیاد مسکن در روستا های استان سمنان بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ طفره، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: 15 طرح عمرانی با سرمایه گذاری 9 میلیارد تومان در روستا های این استان به بهره برداری رسید.

15 طرح بنیاد مسکن در روستا های استان سمنان بهره برداری شد

علیرضا فلاحی گفت: فعالیت های عمران روستایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین اقدام های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهاست که سبب بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی در روستا ها شده است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سال 1400 اجرای بهسازی و اصلاح معابر در 205 روستای استان با اعتبار افزون بر 114 میلیارد تومان انجام و عملیات اجرایی آن به انتها رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: جدول گذاری، آسفالت، خیابان سازی، سنگفرش، دیوار سنگی از جمله طرح های عمرانی بهره برداری شده به مناسبت روز ملی روستا و عشایر است.

وی افزود: طرح های عمرانی در روستا های داور آباد در شهرستان آرادان، حسن آباد، صیدآباد و قوشه در شهرستان دامغان، کرک در شهرستان گرمسار، خیج، علی آباد بسطام، قهج سفلی، میان آباد در شهرستان شاهرود، کولیم، کاورد، لرد در شهرستان مهدیشهر و چاه شیرین، محمد آباد پل ابریشم در شهرستان میامی به انجام رسیده است.

فلاحتی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح هادی در روستا ها ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود منظره آینده نقاط روستایی است، بیان نمود: اجرای طرح های عمرانی مانند طرح هادی گامی مهم برای ارتقای جایگاه و منزلت روستاییان است و زمینه توسعه منطقه ها روستایی و ارتقا کیفیت زندگی در سکونتگاه های روستایی را فراهم می نماید، از این رو اجرای این اقدام ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

وبلاگ طفره سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "15 طرح بنیاد مسکن در روستا های استان سمنان بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 طرح بنیاد مسکن در روستا های استان سمنان بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید