3 دزد معتاد لوازم خودرو در منطقه کیانشهر دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری 3 دزد لوازم خودرو که معتاد بودند در منطقه کیانشهر اطلاع داد.

3 دزد معتاد لوازم خودرو در منطقه کیانشهر دستگیر شدند

به گزارش ، سرهنگ حسین حسین زاده گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت لوازم داخل خودرو دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار تیم عملیات کلانتری نهاده شد.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های سرقت و تحقیقات میدانی پی بردند که 3 مرد سوار بر خودروی پراید دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زنند که با توجه به اطلاعات به دست آمده تیم های گشت کلانتری به صورت نامحسوس در محل هایی که سرقت اجرا شده بود تردد خودرو ها را تحت نظر قرار دادند.

رئیس کلانتری 158 کیانشهر ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه شامگاه دوشنبه پنجم اسفند ماه ماموران خودروی پراید سفید رنگ که با مشخصات خودروی دزدان مطابقت داشت شناسایی کردند که دستور ایست برای راننده صادر شد، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس تصمیم به فرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از یک تعقیب و گریز 10 دقیقه ای پیروز به مهار و متوقف کردن خودروی پراید شدند و در ادامه هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در بازرسی از خودروی دزدان، مقدار زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو، تعدادی ابزار و آلات سرقت به دست آوردند.

وی مطرح نمود: متهمان که معتاد بوده به 5 سرقت در جنوب شرق تهران به ویژه منطقه کیانشهر اعتراف کردند که هر سه دزد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی نهاده شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "3 دزد معتاد لوازم خودرو در منطقه کیانشهر دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 دزد معتاد لوازم خودرو در منطقه کیانشهر دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید