5 مدال آسیا در انتظار فرنگی کاران جوان ایران

به گزارش وبلاگ طفره، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر امان کشور اردن برگزار گردید و در انتها مرحله مقدماتی محمد عشیری در وزن 60 کیلوگرم، اهورا بویری در وزن 67 کیلوگرم، محمدمهدی میری دروزن 72 کیلوگرم و علیرضا اکبری در وزن 97 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند. یاسین یزدی در وزن 82 کیلوگرم نیز راهی ملاقات رده بندی شد.

5 مدال آسیا در انتظار فرنگی کاران جوان ایران

در وزن 60 کیلوگرم محمد عشیری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر یوتائو لیو از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر هائولون چنگ از چین تایپه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 4 سمندر مادیمینوف از قزاستان را شکست داد و به ملاقات فینال راه یافت. عشیری در ملاقات پایانی به مصاف آکیل سلیمان اف از قرقیزستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر چی چی لیو از چین تایپه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر السوبایه از عربستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 2 و ضربه فنی مقابل گیون تائه کیم از کره جنوبی به پیروزی رسید و به ملاقات فینال راه یافت. بویری در ملاقات فینال به مصاف الیاس جان عبدی نظراف از ازبکستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمدمهدی میری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر عبدالعزیز عسکربیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر تسی لی تانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میری در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر از سد ایسی هونا از ژاپن گذشت و راهی ملاقات فینال شد. وی در ملاقات پایانی با عبداله علی یف از ازبکستان پیکار می نماید.

در وزن 82 کیلوگرم یاسین یزدی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر تی جیون سونگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 6 مغلوب اسلام یولویف از قزاقستان شد و به ملاقات رده بندی رفت. یزدی درا ین ملاقات با هسی لی تیان از چین تایپه کشتی می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم امیررضا اکبری، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 تائو وی از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اکبری در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر بیندو از هند را شکست داد و به ملاقات فینال راه یافت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 17:30 امروز برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "5 مدال آسیا در انتظار فرنگی کاران جوان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مدال آسیا در انتظار فرنگی کاران جوان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید