9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ طفره، 9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، پیروز شدند که در فهرست یک درصد دانشمندان پر استناد دنیا قرار بگیرند.

9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ طفره، براساس آخرین فهرست پژوهشگران یک درصدبرتر از پایگاه شاخص های اساسی علم، 9 عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، پیروز شدند که در فهرست 1٪ دانشمندان پر استناد دنیا قرار بگیرند.

فهرست 1٪ دانشمندان پراستناد دنیا شامل پژوهشگرانی است که بیشترین استناد ها را در هر حوزه موضوعی، در طول 10 سال گذشته در سطح بین المللی دریافت نموده اند.

جواد ابوالفضلی اصفهانی از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، محمدحسن انتظاری از گروه آموزشی شیمی، محمد پسندیده فرد از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، محمد صال مصلحیان از گروه آموزشی ریاضی محض، محمد فرزام از گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری، محمود فرزانه گرد از گروه آموزشی مهندسی مکانیک، آرش کوچکی از گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی، محبت محبی از گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی و کمال ناصری از گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری از دانشگاه فردوسی مشهد در این فهرست قرار دارند.

پایگاه ESI که متعلق به شرکت Clarivate Analisys ISI سابق است، ابزاری تحلیلی برای مشخص و تشخیص پژوهش های سطح بالا در پایگاه Web of Science است. این پایگاه بیش از 11000 مجله علمی را در سراسر دنیا پوشش می دهد و رتبه بندی نویسندگان، مؤسسه ها، کشور ها و مجله ها را در 22 حوزۀ مختلف بر اساس علم اطلاعات و اصول علم سنجی انجام می دهد. اطلاعات ESI بر اساس اطلاعات یک دهۀ گذشته است و هر دوماه یک بار رتبه بندی و استنادات، شمارش شده و به روز می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در فهرست دانشمندان پراستناد قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید