آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی

به گزارش وبلاگ طفره، معاون گردشگری از آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی شایسته از گردشگران خارجی و داخلی در شرایط جوی فعلی کشور اطلاع داد.

آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی

به گزارش وبلاگ طفره به نقل از مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری معاون گردشگری گفت: با توجه به برنامه ریزی بعضی هموطنان در قالب تورهای مسافرتی و یا به صورت انفرادی برای سفر در فصل بهار و همچنین تورهای پیش بینی شده برای ورودگردشگران خارجی، تاسیسات گردشگری اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی اعلام نمود: هیچکدام از سایت ها، جاذبه های تاریخی، طبیعی و مقاصد گردشگری و مراکز خدمات رسانی گردشگری کشور مسئله ای برای بازدید ندارند و در حال حاضر آماده بازدید هستند.

تیموری با بیان اینکه شرایط ناپایدار جوی، بعضی از نقاط کشور را در وضعیت هشدار قرار می دهد؛ از هموطنان و دفاتر خدمات مسافرتی خواست تا پیش از انجام سفر نسبت به کسب اطلاعات در مورد وضعیت راه ها و شرایط جوی از سازمان های متولی اقدام و برای انجام سفر برنامه ریزی نمایند.

معاون گردشگری در سرانجام با تاکید آمادگی تاسیسات گردشگری بر ارائه خدمات به گردشگران گفت: از کلیه هموطنان دعوت می گردد فرصت سفر در ایام پیش رو را غنیمت شمرده و سفرهای بهاری مطلوب را تجربه نمایند.

منبع: میراث آریا

به "آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی تاسیسات گردشگری برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید