با معروف ترین اعجوبه های دنیا آشنا شوید

به گزارش وبلاگ طفره، در این مقاله به نسبت کوتاه، قصد داریم تا شما را با معروف ترین اعجوبه های جهان و شیوه زندگی آنها آشنا سازیم. این مقاله مفید می تواند اطلاعات دقیقی را پیرامون اعجوبه های مشهور جهان به شما نشان داده و شما را از مفاهیم زندگی آنان مطلع سازد. پس، وقت را از دست نداده و همراه ما بمانید.

با معروف ترین اعجوبه های دنیا آشنا شوید

کیم آونگ یونگ

وی باهوش ترین فرد کره زمین بوده و بهره هوشی بالای 210 دارد. این مورد از معروف ترین اعجوبه های جهان در سال 1962 در کره چشم به جهان گگردد. هنگامیکه 4 سال داشت، توانست به زبانهای کره ای، آلمانی، انگلیسی و ژاپنی بخواند. 3 تا 6 سالگی به صورت افتخاری در دانشگاه هانگ یانگ تحصیل نمود و در 5 سالگی سخت ترین مسائل انتگرال و دیفرانسیل را حل کرد. در 7 سالگی ناسا از او دعوت به همکاری نمود و در 15 سالگی فارغ التحصیل دکترا شد. او به راستی یکی از اعجوبه های مشهور جهان هست.

گریگوری اسمیت

وی متولد سال 1990 هست. هنگامیکه تنها دو سال داشت، توانست بخواند و ده ساله بود که دانشجو شد. او علاوه به شدت علاقمند به صلح بود و در سنین کم به عنوان حامی و فعال کودک و صلح جهانی شناخته شد و به کشورهای بسیاری سفر کرد. وی سازمان بین المللی دفاع نوجوانان را تاسیس کرد و در آن اصول صلح را به بچه ها و نوجوانان جهان آموزش داد. گریگوری هنگامیکه 12 سال داشت، کاندیدای جایزه صلح نوبل شد و در سازمان ملل سخنرانی داشت. او بعلاوه با بیل کلینتون و میخائیل گورباچوف نیز مذاکراتی را انجام داد.

آکریت جاسوال

او که باهوش ترین هندی بحساب می آید، در سال 2000 میلادی و هنگامیکه 7 سال بیشتر نداشت، اولین پیروزیت پزشکی را تجربه کرد. او بدون تجربه جراحی توانست تا دست دختر 8 ساله ای را که از شدت سوختگی جمع و به حالت مشت شده بود، عمل جراحی کند. این عمل وی پیروزیت آمیز بود و بیمار توانست انگشتهای خود را باز کند و تکان دهد. آکریت به ادامه مطالعات پزشکی خود پرداخت و هم اکنون، کوچکترین دانشجوی پزشکی هست. این مورد از معروف ترین اعجوبه های جهان هنگامیکه دوازده سال سن داشت، دارویی برای درمان سرطان ساخت.

کلئوپاترا استراتان

جوانترین خواننده ای است که در سال 2006 توانست آلبوم خود را روانه بازار کند، به پیروزیت بزرگ تجاری برسد و رکوردهای بسیاری را با نام خود ثبت کند. این مورد از اعجوبه های مشهور جهان در ششم اکتبر 2003 چشم به جهان گگردد. 2 ساعت اجرای زنده آن هم مقابل سیل عظیمی از جمعیت طرفدارانش داشت و جوانترین خواننده ای بود که توانست جایزه MTV را از آن خود کند. بالاترین دستمزد را دارد و برای هر آهنگ خود، 1550 دلار دریافت می نماید.

آلیتا آندره

مارک جمیسون رئیس گالری نقاشی از آثار وی خوشش آمد و قرار بر این شد که آثار آلیتا در نمایشگاه وی به نمایش گذاشته شوند. از این نمایشگاه استقبال بسیاری شد و همه منتظر تماشا هنرمند صاحب آثار بودند که متوجه شدند هنرمند آنها، دختر دو ساله ای بیش نیست و همین امر باعث شد که او به یکی از معروف ترین اعجوبه های جهان تبدیل گردد.

آرون کریپکه

آرون کریپکه سال 1940 میلادی به دنیا آمد. وی هنگامیکه 4 سال داشت، جبر را کشف کرد و در خاتمه دوره ابتدایی فلسفه، حساب و هندسه را می دانست. در نوجوانی مقالاتی از وی منتشر شدند که ثابت کردند تمامی اصول منطق کیفی هستند. همان موقع، دانشگاه هاروارد به او پیشنهاد همکاری برای تدریس داد اما، وی به گفته مادرش ابتدا دوره دبیرستان را تمام کرد و بعد به این دانشگاه رفته و مشغول تدریس شد. هم اکنون وی بزرگترین فیلسوف جهان بوده که در قید حیات است.

مایکل کرنی

مایکل کرنی بیست و چهار ساله هنگامیکه چهار ماهه بود، آغاز به صحبت کرد و در6 ماهگی توانست به پزشک خود بگوید که گوش چپش درد می نماید. در ده ماهگی توانست بخواند و در 6 سالگی دبیرستان خود را به اتمام رساند. ده ساله بود که پیروز به کسب مدرک لیسانس در رشته زمین شناسی شد و در هفده سالگی در دانشگاه تدریس کرد. اینها گوشه ای از رکوردهای وی بودند. وی در سال 2008 برنده یک میلیون دلار جایزه مسابقه کی می خواهد میلیونر گردد، شد.

فابیانو لوییجی کاروانا

وی یک نوجوان 18 ساله ایتالیایی - آمریکایی بوده که در سال 2007 پیروز به کسب درجه گرند مستر در رشته شطرنج شد.

ویلیام موسکونی

ویلیام جوزف موسکونی، یک بازیکن جرفه ای بیلیارد است همراه با تکنیک های خاص و حرکات نمایشی فوق العاده زیبا. او یاری و تلاشهای بسیاری کرد تا بیلیارد یک بازی عمومی گردد. در کودکی در منزلشان واقع در فیلادلفیا، یک میز بزرگ بیلیارد داشتند اما، پدرش به او اجازه بازی نمی داد و او با استفاده از اسباب بازی هایش تمرین می کرد. چندی بعد، پدرش متوجه استعداد خاص وی در این بازی شد و مسابقات رقابتی را برگزار کرد. ویلی بدلیل کم بودن سن و کوتاهی قدش مجبور بود تا به سختی بازی کند و روی یک جعبه بایستد تا قدش به میز برسد. در سال 1919، ویلی با رالف گرین لیف قهرمان جهانی بیلیارد مسابقه داد.

الینا اسمیت

او یک کودک 7 ساله است که به عنوان مشاور در رادیو مشغول به کار بوده و به مخاطبین رادیویی به خوبی مشاوره می دهد. او به تمامی موارد می تواند مشاوره داده و سنگ شکیبا خوبی است. به طور مثال، در پاسخ به زنی که از کار برکنار شده و افسرده است، می گوید: عزیزم، با دوستانت به بولینگ برو و روزی یک لیوان شیر بنوش یا در پاسخ به خانومی که پرسیده بود: چگونه می توانم صاحب شوهر شوم؟، گفت: کمی به خودت برس اما، هرگز زیاد آرایش نکن. او هفته ای یک ساعت به عنوان مشاور و سنگ شکیبا به استودیوی رادیویی شهر می رود.

منبع: همگردی

به "با معروف ترین اعجوبه های دنیا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین اعجوبه های دنیا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید