برومند: شفر با حسینی لجبازی می نماید، کی روش با رحمتی

به گزارش وبلاگ طفره، برومند در عین حال که همچنان رحمتی را بهترین دروازه بان ایران می داند اما اعتقاد دارد او و حسینی را نباید با خودش و طباطبایی قیاس کرد.

برومند: شفر با حسینی لجبازی می نماید، کی روش با رحمتی

به گزارش وبلاگ طفره ، رضا حمیدی، پرویز برومند در عین حال که رحمتی و حسینی را به لحاظ فنی از خودش و هادی طباطبایی پایین تر می داند اما عمیقا اعتقاد دارد که رحمتی همین حالا هم شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی است. از سویی برومند باشگاه استقلال و شخص شفر را هم در حاشیه های به وجود آمده از جانب حسینی بابت نیمکت نشینی های پی در پی مقصر می داند.

حاشیه های به وجود آمده در پست دروازه بانی استقلال باعث گردیده خیلی ها این ماجرا را با زمان دروازه بانی شما و هادی طباطبایی قیاس نمایند.

این قیاس درست نیست.

چرا؟

چون نه رحمتی و نه حسینی در حد و اندازه من و طباطبایی نیستند.

از چه لحاظ؟

از نظر فنی.

یعنی شما بالا تر بودید؟

قطعا که بالا تر بودیم. من به هر دو دروازه بان استقلال احترام می گذارم اما حقیقت این است که الان پول حرف اول را می زند. آن موقع پولی در کار نبود. ضمن اینکه من باید همین جا ماجرای خودمان را تکذیب کنم. آن موقع من و هادی با هم اختلاف نظر هایی داشتیم اما این احتلاف ها همه در رقابت برای ایستادن در چارچوب دروازه استقلال خلاصه می شد. بعضی ها در آن موقع بی جهت به موضوع من و طباطبایی دامن زدند و بزرگش کردند درحالی که اصل ماجرا آن چیزهایی که می گفتند نبود.

جای شفر بودید چه تصمیمی می گرفتید؟

ببیند در این ماجرا ها من هم شفر را مقصر می دانم هم باشگاه استقلال را. شفر می توانست در جام حذفی به سید حسین بازی بدهد اما این کار را نکرد. اگر در آن بازی به سید حسین بازی می داد این اختلاف ها و حاشیه ها درست نمی شد. متاسفانه نتوانستند موضوع را مدیریت نمایند وحالا دارند چوبش را می خورند.

دلیل اینکه شفر روی بازی ندادن به سید حسین حسینی ایستاده چیست؟

لج بازی! فقط دارد لج بازی می نماید و هیچ دلیل دیگری ندارد. شفر دقیقا دارد همان کاری را با حسینی می نماید که کی روش با رحمتی می نماید. شما نگاه کنید سال ها پیش سرمربی محترم تیم ملی بهترین دروازه بان ایران را از حضور در تمرینات تیم ملی به خاطر یک کلمه حذف کرد. الان هم شفر دارد همان کار را به حسینی می نماید که هردویش اشتباه است.

به نظر شما رحمتی هنوز هم بهترین دروازه بان ایران است؟

من اول حرف هایم گفتم رحمتی و حسینی با من وهادی قابل قیاس نیستند اما دلیل نمی گردد که کیفیت بالای دروازه بانی مهدی را نادیده بگیرم. قطعا مهدی الان بهترین دروازه بان ایران است و جایش در تیم ملی به شدت خالی است. من نمی دانم کی روش چه طور سید حسین حسینی را که در استقلال نیمکت نشین است به تیم ملی دعوت می نماید اما رحمتی را نه! این رفتار خیلی عجیب است. هیچ جای جهان چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد.

بعضی ها می گفتند بعد از بازی با السد که رحمتی 3 گل خورد باید نیمکت نشین می شد.

من چنین اعتقادی ندارم چون رحمتی در گل هایی که خورد مقصر نبود. به نظر من در جام حذفی باید به حسینی بازی می دادند که ندادند.

جای حسینی بودید الان چه تصمیمی می گرفتید؟

از استقلال به یک تیم دیگر می رفتم و بعد از چند سال برمی گشتم. البته این نظر من است.

به آینده استقلال امیدوارید؟

نیم فصل دوم استقلال خیلی بهتر می گردد. این تیم تغییرات زیاد داشته اما در آینده ای نه چندان دور راه می افتد. امیدوارم پیش بینی ام درست از آب درآید.

10-160

منبع: ایران ورزشی

به "برومند: شفر با حسینی لجبازی می نماید، کی روش با رحمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: شفر با حسینی لجبازی می نماید، کی روش با رحمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید