اخبار اقتصادی

چرا نباید مادربرد گران قیمت بخریم؟

مادربرد از جمله قطعاتی است که معمولا بسیاری از کاربران توجه زیادی به آن نشان نمی دهند. در این میان بخش قابل توجهی از کاربران فکر می نمایند هرچقدر مادربرد گران قیمت تر و رده بالا تر باشد، عملکرد سیستم هم به طور محسوسی بهتر خواهد بود. ولی آیا چنین موضوعی...

3 اردیبهشت 1403

ویژگی و کاربردهای انواع کولر گازی را بشناسید!

انواع کولر گازی با استفاده از چرخه تبرید، گرمای داخل ساختمان را جذب نموده و هوای خنک شده را به محیط منتقل می نمایند. این وسایل در انواع و مدل های متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای منحصربه فردی دارند.

28 فروردین 1403

بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری ناراضی هستند

به تازگی بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری با عنوان Tekken Fight Pass ابراز ناراحتی نموده اند.

18 فروردین 1403

با این ساعت هوشمند داخل بدن خود را ببینید

یک ساعت هوشمند نو با تصویربرداری از جریان خون به شما این امکان را می دهد که در حال حرکت، داخل بدن خود را ببینید.

23 اسفند 1402

سفر به عمان با تور مسقط

در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا همه چیز را درباره تور مسقط عمان از ایران بدانید.

8 اسفند 1402

بازگشت آئودی به ایران؟ ، عکس

برند آلمانی آئودی قرار است با مدل Q4 E-Tron وارد بازار ایران شود. این خودروی برقی به تازگی وارد کشور شده و احتمالا تا هفته دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

4 اسفند 1402

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید ، بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

سروش دیزل مبنا در نمایشگاه خودرو تهران قرار است از رنو کولیوس نو در بازار خودرو کشور رونمایی کند. این خودرو که محصول مشترک رنو، Samsung و جیلی در بازار کره جنوبی است با نام Renault Samsung QM6 شناخته می شود. QM6 سروش دیزل مبنا، دومین فیس لیفت رنو کولیوس در کشور کره جنوبی...

9 بهمن 1402

نام سازمان جهانی گردشگری تغییر کرد

UNTOURISM یا سازمان گردشگری ملل متحد عنوان جدیدی است که سازمان جهانی گردشگری خود را با آن معرفی کرده است. این سازمان با برند آژانس تخصصی گردشگری سازمان ملل متحد و رهبر جهانی گردشگری برای توسعه، محرک تغییرات اجتماعی و مالی، فعالیت های خود را تأیید کرده است...

8 بهمن 1402

تاثیر باطری ضعیف بر خودرو و دلایل اصلی ضعیف شدن باتری

عمر باتری خودرو معمولا کمتر از آن چیزی است که انتظار داریم؛ خصوصا در خودروهای جدیدتر که خیلی زود ضعیف می شوند. اصلی ترین تاثیر باطری ضعیف بر خودرو بروز مسائل الکتریکی در خودرو است که شرایط آزاردهنده ای ایجاد می نماید.

9 دی 1402

حال و هوای مرکز کریسمس 2024 اروپا

برنو در کشور چک از طریق هیئت داوران مسابقه مرکز کریسمس اروپا به عنوان جواهر خلاق کریسمس شناخته شده است.

4 دی 1402

ویزا به محصولات فلای تودی اضافه شد

ویزای توریستی به محصولات فلای تودی اضافه شد. اکنون می توانید به صورت آنلاین در فلای تودی درخواست صدور ویزای توریستی برای تمام کشورها را ثبت کنید. برای دریافت ویزای توریستی از فلای تودی نیازی به مراجعه حضوری نیست و هرآنچه ضروری است بدانید به وسیله سایت...

20 آذر 1402

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آذر ماه 1402 رسماً اعلام شد

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آذر ماه 1402 اعلام شد. این گروه خودروسازی برای آذر ماه سال جاری، قیمت 14 محصول نو خود را معین کرد. در حال حاضر، کوییک S تیپ DA با قیمتی فراتر از 280 میلیون تومان، ارزانترین محصول سایپا به شمار می رود.

2 آذر 1402

جایگزینی خودروهای پرفروش داخلی با ماشین های گران تر

دیجیاتو نوشت: ایران خودرو و سایپا در ماه گذشته تولید چند مدل از خودروهای داخلی پرفروش را متوقف کرده اند.

19 آبان 1402

رانت به زبان ساده ، انواع رانت را بشناسید

رانت یکی از مخرب ترین عوامل در اقتصاد است؛ اما مفهوم رانت لزوما در ابعاد کلان مصداق ندارد و حتی می تواند در یک خانوده و در میان اعضای آن فراوری و توزیع گردد.

30 شهریور 1402

آپارتمان های 20 میلیاردی تهران در کدام منطقه ها هستند؟

20 میلیارد تومان شاید رقم بزرگی به نظر می رسد، اما با همین مبلغ هم نمی توان در تهران یک خانه بالای 200 متر خرید! حتی در بعضی منطقه ها مانند، فرشته، ولنجک، زعفرانیه و فرمانیه 20 میلیارد فقط کفاف خرید آپارتمان های زیر 100 متر را می دهد.

25 شهریور 1402

آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آینده در دولت نهایی می شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات واصله یکشنبه آینده کمیسیون مربوطه در دولت آئین نامه واردات خودروهای کارکرده را بررسی می کند و انتظار می رود ظرف دو هفته آینده این آئین نامه نهایی و برای اجرا ابلاغ شود.

16 شهریور 1402

واکنش شورای رقابت به ادعای آزادسازی قیمت خودرو ، خودروسازان اصرار به قیمت گذاری دارند

مدیر روابط عمومی شورای رقابت با بیان این که این شورا براساس قانون متولی معین دستورالعمل قیمت خودرو است، گفت: ادعای آزادسازی قیمت خودرو این روزها به وسیله افرادی بیان می گردد که در دوره های قبل نتایج منفی ادعای خود را دیده اند.

4 شهریور 1402

مهدی سبحانی مدیر خانه موزه های سازمان زیباسازی شد

به گزارش خبرنگاران ، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در حکمی مهدی سبحانی را که پیش از این رییس اداره حجم بود به سمت مدیر خانه موزه های سازمان منصوب کرد.

1 شهریور 1402

یاری لغو یک طرفه ویزا به گردشگری سلامت

علی اصغر شالبافیان با اشاره به پیشنهاد لغو ویزا یک طرفه، گفت: وزارت خارجه در حال آنالیز نهایی این امر است، طبیعتا این اقدام استقبال از گردشگری سلامت را مضاعف خواهد نمود.

31 مرداد 1402

سلاح ناکارآمد بایدن در برابر شی

روز چهارشنبه گذشته، دولت جو بایدن از جدیدترین سلاح خود برای جنگ مالی با چین رونمایی کرد؛ به طوری که همزمان با تشدید محدودیت های مالی و تجاری علیه پکن، قرار شد مطابق با قوانین ایالات متحده، سرمایه گذاری های مرتبط با فناوری های حساس از سوی بخش خصوصی در...

21 مرداد 1402
تعداد: (403)