برگزاری مرحله ارائه حضوری جشنواره جوان خوارزمی در هفته پیش رو

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - به گفته مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان مرحله ارائه حضوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی با همکاری بنیاد ملی نخبگان هفته آینده در مراکز استان ها برگزار می شود.

برگزاری مرحله ارائه حضوری جشنواره جوان خوارزمی در هفته پیش رو

امین صارمی در گفت وگو با پانا با بیان اینکه دانش آموزان برای شرکت در جشنواره جوان خوارزمی طرح های پژوهشی خود را در سامانه همگام ثبت کردند گفت: با موافقت وزیر آموزش و پرورش، جشنواره جوان خوارزمی آغاز به کار کرد.

وی اشاره کرد: جشنواره امسال برای دومین سال به صورت الکترونیکی برگزار گشت، این جشنواره برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه است.

مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان گفت: زمان اعتراض به نتایج این جشنواره دوشنبه 28 مهر است؛ از مجموع 1961 طرح راه یافته، 106 طرح مورد پذیرش قرار گرفتند. مرحله بعد ارائه حضوری خواهد بود که از این تعداد 59 تا 60 طرح به داوری وزارت علوم خواهند رفت.

صارمی اضافه نمود: مرحله ارائه حضوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی در مراکز استان ها برگزار می شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در سطح کشور امکان برگزاری مرحله حضوری فراهم نشد که این مرحله با همکاری بنیاد ملی نخبگان هفته آینده در مراکز استان ها برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگزاری مرحله ارائه حضوری جشنواره جوان خوارزمی در هفته پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مرحله ارائه حضوری جشنواره جوان خوارزمی در هفته پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید