بزرگترین رسوایی تاریخ VAR در اسپانیا

به گزارش وبلاگ طفره، کادیز تا دقیقه 81 برابر الچه با یک گل پیش بود ولی پونسه توانست گل تساوی الچه را بزند. مهاجم الچه در شرایط آفساید پیروز به زدن گل شد و پس از تکرار صحنه نیز حضور او در منطقه آفساید واضح بود اما ایگلسیاس ویانوئوا، یاری داور ویدیویی، با وجود بازبینی صحنه گل را تایید کرد و در میان بهت و حیرت طرفداران و بازیکنان کادیز، بازی با گل آفساید پونته 1-1 مساوی به اتمام رسید. کادر فنی کادیز روی نیمکت تصویر گل را دیده بودند و برای شان باورکردنی نبود که گل الچه مورد قبول قرار گرفته است. تا جایی که دل سرو گرانده، داور بازی، شخصا از باشگاه کادیز عذرخواهی کرد.

بزرگترین رسوایی تاریخ VAR در اسپانیا

مانوئل ویسکانو، رئیس کادیز، این اتفاق را بزرگترین رسوایی تاریخ VAR می داند. او گفت:این بدون شک بزرگترین رسوایی تاریخ VAR است و برایم مهم نیست داور از ما عذرخواهی نموده باشد. در دو بازی متوالی به خاطر تصمیمات داور و VAR، چهار امتیاز از دست داده ایم و چهار امتیاز برای باشگاهی مثل کادیز بسیار حیاتی است.

VAR سیستمی است که برای یاری به داوری آمده و فدراسیون فوتبال اسپانیا اهمیت خاصی برای آن قائل است ولی VAR نه تنها دیشب به ما یاری نکرد که دو امتیاز کلیدی را از ما گرفت. تیم ما که ضرر کرد و فقط امیدوارم چنین اتفاقی برای تیمی دیگر رخ ندهد. من تا صبح نتوانستم بخوابم و هنوز باورم نمی گردد چطور یاری داور ویدیویی گل را قبول کرد. این افتضاح غیر قابل توجیه است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "بزرگترین رسوایی تاریخ VAR در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رسوایی تاریخ VAR در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید