بیش از 250 میلیون تومان اعتبار به طرح های سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ طفره، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 250 میلیون تومان اعتبار، به وسیله وزارت ورزش و جوانان به طرح های سازمان های مردم نهاد جوانان این استان اختصاص یافت.

بیش از 250 میلیون تومان اعتبار به طرح های سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

ادهم کرد زابلی گفت: سازمان های مردم نهاد بازوی توانمند دولت برای رفع کردن مسائل هستند؛ اعضای آن را افراد داوطلب و برگرفته از دل جامعه تشکیل می دهند که بهتر می توانند دغدغه افراد را درک نمایند.

وی اضافه نمود: هم اینک بیش از 200 سمن در حوزه های مالی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تا سال 93 تنها سه سمن در حوزه جوانان در این استان پهناور فعال بود که هم اینک شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه هستیم.

وی تاکید نمود: با برون سپاری و تفویض امور به سمن ها بستری برای فعالیت های اجرایی و مدیریتی ایجاد می گردد که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان دولت نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ای بویژه در سیستان و بلوچستان دارند و تقویت و افزایش آن ها در این استان می تواند سریع تر به محرومیت زدایی یاری کند.

وبلاگ طفره سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 250 میلیون تومان اعتبار به طرح های سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 250 میلیون تومان اعتبار به طرح های سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید