تبلت نو هواوی در کنار گوشی های سری میت 50 معرفی خواهد شد

به گزارش وبلاگ طفره، هواوی مدتی قبل از مدل 11 اینچی تبلت های سری میت پد پرو رونمایی کرد. حالا این شرکت میخواهد مدل 12.4 اینچی تبلت موردنظر را هم به دست کاربران برساند. در رابطه با مشخصات این تبلت هواوی هنوز با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم ولی گفته می گردد مانند برادر کوچک تر خود از نمایشگر اولد 120 هرتزی استفاده می نماید.

تبلت نو هواوی در کنار گوشی های سری میت 50 معرفی خواهد شد

طبیعتا مانند دیگر تبلت ها و گوشی های نو این شرکت، این تبلت هواوی هم از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS بهره می برد. بر اساس اعلام هواوی، در تاریخ 15 شهریور مراسم رونمایی از گوشی های سری میت 50 را برگزار کند که در این رویداد شاهد معرفی این تبلت هم خواهیم بود.

ظاهرا خانواده میت 50 شامل 4 عضو است که در ابتدا گفته می شد میت 50e با چیپست اسنپدراگون 778G معرفی می گردد و میت 50 از نسخه 4G اسنپدراگون 888 استفاده می نماید. بعلاوه دو مدل پرو و RS Edition هم قرار بود با Kirin 9000S معرفی شوند. حالا بر اساس یک گزارش نو، احتمالا به جای Kirin 9000S با نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 1 روبرو خواهیم شد.

برای یادآوری باید بگوییم که هواوی به علت تحریم های آمریکا، اجازه استفاده از تراشه های 5G را ندارد و به همین دلیل حتی گران ترین گوشی های این شرکت هم بدون چیپست 5G راهی بازار می شوند. به علت همین محدودیت ها، طی چند سال اخیر سهم بازار هواوی در صنعت موبایل به طور قابل توجهی کاهش پیدا نموده و دیگر یک رقیب قدرتمند محسوب نمی گردد.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت نو هواوی در کنار گوشی های سری میت 50 معرفی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت نو هواوی در کنار گوشی های سری میت 50 معرفی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید