هواوی میت 40 نو با تراشه

به گزارش وبلاگ طفره، TD Tech یکی از دارندگان مجوز سخت افزار هواوی است. این شرکت تا به امروز یک گوشی هوشمند به نام TD Tech N8 پرو منتشر نموده که در اصل همان هواوی نوا 8 پرو 5G است. مدت هاست شایعه شده که این شرکت نسخه اختصاصی هواوی میت 40E را روانه بازار گوشی های هوشمند می نماید. اکنون جزئیات جالبی درباره این گوشی هوشمند در فضای مجازی دست به دست می گردد.

هواوی میت 40 نو با تراشه

به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو (به وسیله ITHome)، گوشی آینده ی میت 40 با برند TD Tech از چیپست +Dimensity 1000 مدیاتک پشتیبانی می نماید. جالب اینجاست که او از نام هواوی میت 40E برای این گوشی هوشمند استفاده ننموده است. گزارش های قبلی نشان داده بود که این گوشی هوشمند شماره مدل TDT MA01 خواهد داشت. علاوه بر این، هواوی میت 40 نو از شارژ سریع سیمی 40 واتی پشتیبانی می نماید، اما با شارژر درون جعبه عرضه نمی گردد.

متأسفانه تاریخ عرضه این گوشی هوشمند همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. حتی اگر از هواوی میت 40 رونمایی گردد، ما مطمئن نیستیم این شرکت چه تعداد از این گوشی های هوشمند را برای خرید در اختیار کاربران قرار می دهد زیرا TD Tech N8 پرو خیلی سریع به فروش رفت و بسکمک از کاربران نتوانستند آن را خریداری نمایند. با این اوصاف، انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی کسب کنیم. ما بعلاوه مشتاقانه منتظر سایر محصولات هواوی از TD Tech هستیم. برای اطلاع بد نیست بگوییم که شرکت TD Tech وظیفه عرضه به بازار محصولات شرکت هواوی را به علت تحریم های آمریکا به عهده دارد و بعلاوه مجوز استفاده از تکنولوژی های این شرکت را دریافت نموده است. قرار است که از این پس تمامی گوشی های هوشمند فعلی هواوی از سری میت، P، نوا و Enjoy و بعلاوه ساعت های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون های هوشمند و دستبندهای فیتنس هم با برند TD Tech در اختیار کاربران قرار بگیرد.

باید خاطر نشان کنیم که نسل قبلی گوشی هوشمند هواوی میت 40E سال گذشته معرفی گردید. این گوشی شرکت هواوی از نمایشگر اولد 6.5 اینچی FHD+ با رفرش ریت 90 هرتزی بهره می برد. در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر یک حفره حاوی دوربین 13 مگاپیکسلی دیده می گردد و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است. قلب تپنده این گوشی را پردازنده کایرین 990E تشکیل می دهد که 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را در امر پردازش کمک می نمایند. در قاب پشتی هواوی میت 40E شاهد دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و اولترا واید 16 مگاپیکسلی هستیم که دوربین آخر از پس ثبت عکس های ماکرو هم برمی آید. در این ماژول دوربین سنسور مربوط به فوکوس لیزری هم دیده می گردد و ضمناً باید به برند لایکا در مرکز این ماژول مدور هم اشاره کنیم.

منبع تغذیه این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید که از سرعت شارژ 40 واتی بهره می برد. ضمناً نباید سرعت 40 واتی شارژ بی سیم را از قلم بیندازیم. هواوی میت 40E از دو سیم کارت، اینترنت 5G، بلوتوث 5.2، GPS دو فرکانسه، NFC و قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می نماید.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی میت 40 نو با تراشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت 40 نو با تراشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید