ترامپ بعد از کاخ سفید به کجا نقل مکان می نماید؟

به گزارش وبلاگ طفره، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ میخواهد پس از اتمام دوره ریاست جمهوری اش از کاخ سفید به پالم بیچ در فلوریدا نقل مکان کند.

ترامپ بعد از کاخ سفید به کجا نقل مکان می نماید؟

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، با بیان این که در زادگاه خود یعنی شهر نیویورک، با او برخورد مناسبی نشده است، اظهار کرد که وی و خانواده اش می خواهند پالم بیچ را به عنوان محل سکونت اصلی شان انتخاب نمایند.

رئیس جمهوری آمریکا در صحفه توییتری خود نوشت: من نیویورک و نیویورکی ها را خیلی دوست دارم و همواره این گونه خواهد بود ولی متاسفانه با وجود این که میلیون ها دلار به عنوان مالیات به شهرداری، جوامع محلی و دولت هر ساله پرداخت می کنم توسط نمایندگان شهر و دولت بسیار بد با من برخورد شده است.

وی با اظهار این که افراد کمی شاهد این گونه برخورد بوده اند، گفت: من از این تصمیم متنفرم ولی این تصمیم برای همه افرادی که به آنها مربوط می گردد خوشایندتر است. من به عنوان رئیس جمهور همواره برای یاری به نیویورک و ساکنین فوق العاده اش حضور خواهم داشت و این شهر صندلی خاصی در قلب من دارد.

به گزارش نیویورک تایمز، دونالد ترامپ و همسرش ملانیا در ماه سپتامبر گذشته به اداره مالیات اعلام نموده بودند که پالم بیچ محل سکونت اصلی آنها می باشد.

این روزنامه همچنین تاکید نموده است که به گفته یک منبع که خواست نامش فاش نگردد براساس محاسبات رئیس جمهوری آمریکا این مکان در فلوریدا از لحاظ مالیاتی برای او بهتر است. این در حالی است که کاخ سفید هیچ گونه اظهار نظری در این رابطه ننموده است.

در حقیقت، ترامپ از زمانی که به مقام ریاست جمهوری رسیده است علاوه بر کاخ سفید، 99 روز را در مجموعه خود مارالاگو در ایالت فلوریدا گذارنده است، در حالی که فقط 20 روز در آپارتمانش در برج ترامپ واقع در مرکز منهتن سکونت داشته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "ترامپ بعد از کاخ سفید به کجا نقل مکان می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بعد از کاخ سفید به کجا نقل مکان می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید