جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی، امیر: هنوز معین نیست

به گزارش وبلاگ طفره، همه جا صحبت از برگزاری مسابقه امیر علی اکبری و رقیب روس برای کمربند قهرمانی است اما قهرمان ایرانی می گوید: هنوز وضعیتش برای این مسابقه نامشخص است.

جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی، امیر: هنوز معین نیست

به گزارش وبلاگ طفره ، سازمان ACB با رونمایی از پوستر مبارزه علی اکبری و واخائف از قطعی شدن این دیدار در 19 آبان اطلاع داد. جدال امیر علی اکبری مبارز ایرانی با مهمت واخائف دارنده کمربند قهرمانی سنگین وزن از روسیه برای 19 آبان ماه قطعی گردیده است و علاقمندان می توانند بلیت این مبارزه را که به مبارزه اصلی (Main Event) معروف است و در شهر مسکو برگزار می گردد را خریداری نمایند.

علی اکبری با برتری هفته گذشته خود برابر اومیلانژوک لهستانی به صدر جدول رده بندی سنگین وزن های سازمان ACB رسید و اکنون تنها یک قدم تا رسیدن به کمربند قهرمانی فاصله دارد و آن هم شکست دادن واخائف روس است. این مبارز روسی در جدال هفته گذشته خود کری های زیادی برای علی اکبری خواند و حتی بعد از بازی علی اکبری با حریف لهستانی، کمربند قهرمانی خود را به رخ علی اکبری کشید و شیطنت هایی را در فضای مجازی داشت.

سازمان ACB در حالی از قطعی شدن این دیدار اطلاع داده که امیر علی اکبری هنوز وضعیت ناتعیینی دارد.

علی اکبری در مسابقه قبلی خود به شدت از ناحیه پا آسیب دیده است، او به دنبال درمان پای آسیب دیده خود است و هنوز تعیین نیست تا این تاریخ بتواند پای خود را معالجه کند.

امیر علی اکبری که بعد از مسابقه قبلی خود اعلام نموده بود تعیین نیست این مسابقه برگزار گردد، هنوز هم با وجود اعلام سازمان ACB می گوید هنوز تعیین نیست این مسابقه را برگزار کند.

امیرعلی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی بعد از حضور در رشته رزمی MMA تاکنون 10 مسابقه داشته که در 9 دیدار به برتری رسیده و رکورد خوبی از خود به جای گذاشته باشد.

منبع: ایران ورزشی

به "جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی، امیر: هنوز معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال علی اکبری و واخائف برای کمربند قهرمانی، امیر: هنوز معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید