جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در مرز مهران از آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین اطلاع داد.

جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران

به گزارش وبلاگ طفره و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 5، فریدون حیدری شهردار منطقه و رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران در مرز مهران با اعلام جمع آوری 406 تن زباله در محدوده مرزی مهران گفت: نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه 5 از تاریخ 13 مهر ماه در محدوده مرزی مهران مستقر شده و در حال جمع آوری زباله، نظافت، نگهداشت سرویس بهداشتی، یاری به حفظ ایمنی زوار الحسین (ع) توسط آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران در این محدوده هستند.

وی با اشاره به محدوده 124 هکتاری تحت پوشش منطقه 5 در مرز مهران گفت: تنها روز گذشته 70 تن زباله در محدوده شهر مهران تا بخشی از خاک عراق جمع آوری و تفکیک شد.

حیدری به فعالیت 350 نیروی خدمات شهری از 13 مهر ماه اشاره نمود و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر زائران در امسال و بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته پیش از شروع مراسم اربعین در ستاد اربعین حسینی (ع) منطقه 5 از امروز 100 نیروی خدمات شهری به جمع خادمان زائرین امام حسین (ع) در مرز مهران افزوده می گردد.

وی همچنین به برگزاری جلسه ای در ستاد اربعین مرز مهران در استانداری ایلام اشاره نمود و گفت: با توجه به ضرورت دقت در نظافت و رفت و روب راستا زائران، صبح امروز دبیر ستاد اربعین حسینی مرز مهران از انبوه فعالیت های منطقه 5 بازدید و از فعالیت خاص صورت گرفته قدردانی کرد.

رئیس ستاد اربعین حسینی همچنین از نگهداشت 650 چشمه سرویس بهداشتی در محدوده مرزی مهران اطلاع داد و گفت: 510 چشمه سرویس بهداشتی برای زوار در نظر گرفته شده بود که با توجه به افزایش جمعیت یک ساختمان با 140 چشمه سرویس بهداشتی به این تعداد افزوده شد تا شاهد بهبود خدمت رسانی به زائران باشیم.

حیدری ادامه داد: هم اکنون 20 پرسنل آتش نشانی شهرداری تهران با تجهیزات و خودروهای لازم در مرز مهران در کنار ستاد مدیریت بحران منطقه مستقر هستند تا به صورت مداوم ایمنی محدوده مرزی مهران را رصد نمایند.

وی در انتها از ادامه عملیات نظافت، نگهداشت و حفظ ایمنی تا روز 30 مهرماه در این محدوده اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید