دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به مدارس بازگردانید

به گزارش وبلاگ طفره، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر آموزش و پرورش: مدیران با همه توان برای شناسایی و بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل تلاش کنند و در این راستا از هیچگونه اقدامی دریغ نشود.

دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به مدارس بازگردانید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ طفره به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گشت، با اشاره به سیاست جذب افراد نخبه در آموزش و پرورش گفت: افراد دارای استعداد های برتر و نخبگان تأثیرات مستقیم و مثبتی بر روی مرتبیان (دانش آموزان) دارند.

وی با بیان اینکه الگوسازی و معرفی افراد شایسته به دانش آموزان از دیگر سیاست های این وزارتخانه است، گفت: آینده کشور در دست همین دانش آموزان است پس نه تنها نیازمند آموزگارانی دانا و فهیم هستند بلکه افرادی شایسته در تمام عرصه ها نیز باید به آن ها معرفی شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: شکوفایی استعداد های دانش آموزان به ویژه دانش آموزان با نیاز های ویژه مستلزم تلاش و انجام پیگیری های لازم است و در این خصوص باید با دانش آموزان و خانواده های آن ها تبادل نظر و تبادل نظر انجام شود.

نوری در ادامه ضمن تقدیر از تمامی خیّرانی که به هر نحوی زمینه تحصیل دانش آموزان را فراهم می کنند گفت: مدارس خیرساز باید به هر نامی که خیّران انتخاب می کنند مزین شود، این افراد نیکوکار و شایسته سهم بزرگی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند.

عضو کابینه دولت مردمی از ادامه تلاش ها برای اجرایی کردن طرح رتبه بندی خبر داد و افزود: فرآیند گزینش و استخدام در آموزش و پرورش باید با نهایت دقت انجام و صلاحیت های عمومی و همچنین شایستگی های تخصصی مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی دانش آموزان و مربیان و همچنین شرایط تحصیلی آن ها گفت: تعطیلی کامل مدارس امری مطلوب نیست و تأثیر این اقدامات دهه آینده مشخص خواهد شد لذا در بسیاری از منطقه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان مدارس را بازگشایی کرد.

نوری بابیان اینکه در فرآیند جابجایی متقاضیان باید تعهداتشان را سپری کرده باشند تاکید کرد: کمیته ای در راستای اجرای تبدیل شرایط ها تشکیل شود تا مراحل آن به شکل دقیق انجام بگیرد.

عضوکابینه دولت مردمی با اشاره به شرایط فضا های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش و تأکید براستفاده حداکثری از این فضاها، افزود: املاک مازاد غیرآموزشی شناسایی و اقدامات لازمه در خصوص آن ها انجام شود.

وزیر آمورش و پرورش در ادامه بر حضور میدانی مدیران کل در مدارس و در بین دانش آموزان تأکید و بیان کرد: در راستای بررسی شرایط ارائه خدمات تحصیلی به دانش آموزان باید شرایط مدارس به صورت دقیق ارزیابی شود و این مهم بدون حضور میدانی امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به مدارس بازگردانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان بازمانده از تحصیل را به مدارس بازگردانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید