درویش: نباید در حق سایر بازیکنان تیم پرسپولیس اجحاف گردد

به گزارش وبلاگ طفره، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید هفته گذشته 700 میلیون تومان به حساب علیرضا بیرانوند واریز کردند.

درویش: نباید در حق سایر بازیکنان تیم پرسپولیس اجحاف گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، رضا درویش در واکنش به گرفتن وام به وسیله بیرانوند که از جانب وکیل او عنوان شده، ابراز کرد: این حرف ها را به من هم زدند. بیرانوند گفت 400 میلیون تومان وام گرفتم که بخاطر همین، بنده به یکی از دوستانم گفتم 700 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز نمایند تا به بیرانوند بدهیم. حتی به بیرانوند گفتم الان جراحی کردی و احتیاج به پول داری و با وجود اینکه باشگاه شرایط مالی خوبی ندارد، یکی از دوستانم این مبلغ را واریز می نماید که همین اتفاق هم افتاد. گفتیم تا پنج شنبه قرار است پول بگیریم و پول شما را می دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: از زمانی که اصلا نوتیس در کار نبود، این را (وکیل بیرانوند) عنوان کردند که باید قرارداد تازه بسته گردد، ولی من گفتم نباید در حق سایر بازیکنان تیم پرسپولیس اجحاف گردد.

او تاکید نمود: من در همان جلسه به بیرانوند گفتم اگر به فلان تیم صنعتی بروید و 50 میلیارد تومان به شما بدهند، کم داده اند، چون آن ها پولِ بی حساب و کتاب دارند و حد ندارند؛ یعنی به یک بازیکن 30 میلیارد و به یک نفر دیگر یک میلیارد داده اند! اما بخاطر اینکه همه بازیکنان ملی پرسپولیس را مثل هم می بینیم، نمی خواهیم اجحاف گردد. اینجا حقوق مردم و سهامدار است و نمی خواهیم بخاطر دنیای یکی، آخرت مان را از دست بدهیم. هرچند معتقدم حق و حقوق بازیکنان ما بیش از این حرف هاست.

درویش اضافه نمود: من به بیرانوند گفتم نمی خواهم در حق سایر بازیکنان ملی بخاطر رقم بالای قرارداد تو اجحاف کنم. بنده گفتم حق و حقوق همه بازیکنان پرسپولیس اهمیت دارد. یقینا بازیکنان پرسپولیس در باشگاه های دیگر مبالغ بیشتری می گیرند، ولی این بازیکنان بخاطر طرفداران و سایر انگیزه ها در اینجا مبالغ کمتری دریافت می نمایند. علی هم همینطور است، ولی متاسفانه بعضی مواقع افراد روی او تاثیر می گذارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: البته اگر با بیرانوند در خلوت بنشینید، صحبت او چیز دیگری است، ولی متاسفانه بعضی افراد روی تصمیم گیری او اعمال نظر می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درویش: نباید در حق سایر بازیکنان تیم پرسپولیس اجحاف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: نباید در حق سایر بازیکنان تیم پرسپولیس اجحاف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید