روزنامه اصولگرا: مرجعیت خبری صداوسیما در شرایط مناسبی قرار ندارد

به گزارش وبلاگ طفره، روزنامه خراسان نوشت: به نظر می رسد تحول بخش های خبری تلویزیون، فقط شامل تغییرات فرمی و شکلی است و عملاً محتوا به دوره قبل بازگشته است و می توان گفت مرجعیت خبری صداوسیما به شدت تهدید شده و در شرایط مناسبی نیست. در عین حال در مجموع درباره مقابله با تحریف و تفتین می توان نمره قابل قبول به صداوسیما داد.

روزنامه اصولگرا: مرجعیت خبری صداوسیما در شرایط مناسبی قرار ندارد

در میان محصولات نمایشی یک سال اخیر که عمده آن ها در دوره پیش از پیمان جبلی ساخته شده اند، به ندرت می توان مجموعه ای باکیفیت و خوش ساخت شناسایی کرد. نمونه های معدودی، چون زیرخاکی 3 و مستوران از این جمله اند. در این میان یک مصداق مهم وجود دارد که با ورود صداوسیما به سینما، بعد از سال ها رخ داد: موقعیت مهدی. با این حال، عملاً مصداق مهم دیگری وجود ندارد و کارنامه تولیدات رسانه ملی از این جهت، خالی است.

در یک سال گذشته سریال های طنز پرشماری روی آنتن رفته که البته اغلب محصول دوران پیش از ریاست جبلی بر رسانه ملی است، اما از همه آن ها، تنها یک سریال شمار مخاطب قابل توجهی به خود اختصاص داده و رضایت نسبی مخاطب را به دست آورده است. زیرخاکی 3 که به نوعی محصول مشترک دو رئیس اخیر صداوسیماست.

در این یک سال، بقیه سریال های طنز پیروز نبوده اند. تلویزیون البته در غیاب محصولات باکیفیت نو، به بازپخش خیل سریال های طنز قدیمی دست زد که از سویی کمابیش پیروز بود و از سوی دیگر فاصله کیفی آثار نو را با سریال های پیشین نشان داد. در بین برنامه های غیرنمایشی، معدود برنامه هایی، چون خندوانه بود که در این یک سال، توانست مخاطب را بخنداند. در عرصه مسابقات نیز عصر نو و دورهمی توفیق یافتند، هرچند برنامه مهران مدیری به قوت فصل های قبل نبود.

منبع: فرارو

به "روزنامه اصولگرا: مرجعیت خبری صداوسیما در شرایط مناسبی قرار ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه اصولگرا: مرجعیت خبری صداوسیما در شرایط مناسبی قرار ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید