رونمایی از جدیدترین لژیونر ایران در لالیگا

به گزارش وبلاگ طفره، تیم فوتسال پالما اسپانیا که در فصل اخیر حسین طیبی و مسلم اولادقباد را به عنوان لژیونرهای ایرانی در اختیار داشت و در حضور این دو ستاره توانست به قهرمانی تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند، اکنون با یک بازیکن ایرانی دیگر قرارداد بست و سالار آقاپور را به خدمت گرفت.

رونمایی از جدیدترین لژیونر ایران در لالیگا

آقاپور که طی سالیان گذشته نمایش درخشان و بازی های چشم نوازی در مس سونگون ورزقان به نمایش گذاشت و قهرمانی های متعدد همراه با این تیم به دست آورد، به عنوان تازهترین خرید پالما اسپانیا معرفی گردید و قراردادش با این باشگاه را رسما امضاء کرد و به تمرینات اضافه شد.

این فوتسالیست ایرانی پس از سفر به اسپانیا و حضور در شهر مایورکا برای دریافت ویزا، در تست های پزشکی باشگاه پالما شرکت کرد و با موفقیت آن را پشت سر گذاشت تا بتواند در فصل تازه لیگا ناسیونال و لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به میدان برود.

سالار آقاپور که فصل گذشته نقش مهمی در کسب قهرمانی مس سونگون ورزقان داشت و 19 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و همراه با تیم ملی ایران نیز درخشش در رقابت های آسیایی را تجربه نموده و برترین بازیکن جوان جام ملت ها معرفی گردیده، حالا چالش تازهی را با سفر به اسپانیا و حضور در باشگاه پالما تجربه خواهد نمود.

آقاپور پس از عقد قرارداد با باشگاه پالما، طی دو روز اخیر در تمرینات تیمش برای نخستین بازی فصل حضور پیدا نموده ولی معین نیست بتواند از هفته اول در ترکیب قرار بگیرد یا نه.

تیم فوتسال پالما امشب در هفته اول لیگا ناسیونال اسپانیا به مصاف کاتگاس سانتا کولوما خواهد رفت که حسین طیبی به طور قطعی در این بازی حضور خواهد داشت، اما شرایط مسلم اولادقباد و سالار آقاپور فعلا معین نیست.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رونمایی از جدیدترین لژیونر ایران در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جدیدترین لژیونر ایران در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید