سازندگان فورتزا هورایزن استودیوی جدیدی برای ساخت بازی های دنیا باز تاسیس کردند

به گزارش وبلاگ طفره، بعضی از اعضای کلیدی توسعه دهنده سری بازی فورتزا هورایزن شرکت مایکروسافت، استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games) را ترک نموده اند و یک استودیو نو به نام استودیو مارویک گیمز (Maverick Games) را به تأسیس رسانده اند که میخواهد به توسعه بازی های تراز اول بپردازد.

سازندگان فورتزا هورایزن استودیوی جدیدی برای ساخت بازی های دنیا باز تاسیس کردند

این استودیو تازه که در شهر لیمینگتون اسپا کشور انگلستان واقع شده، به وسیله گروهی از اعضای سابق سازنده سری بازی فورتزا هورایزن و به رهبری کارگردان این سری یعنی مایک براون (Mike Brown) تأسیس شده است. مایک براون در این استودیو تازه وظیفه مدیریت استودیو و کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.

این استودیو اعلام نموده که بودجه قابل توجهی را به دست آورده و اولین بازی آن ها یک عنوان پریمیوم دنیا باز تازه خواهد بود که برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی ساخته خواهد شد. هرچند، آن ها اعلام ننموده اند که آیا این بازی هم همچون سری فورتزا یک بازی مسابقه ای رانندگی خواهد بود یا آن ها قصد توسعه یک بازی کاملاً متفاوت را دارند. نکته مهم دیگر این است که با توجه به اینکه آن ها اشاره به دریافت بودجه نموده اند، واضح است که شرکت دیگری سرمایه گذاری خاصی را روی این استودیو تازه تأسیس انجام داده است که البته در حال حاضر هویت آن شرکت تعیین نیست.

در این استودیو هاریندر سانگا (Harinder Sangha) به عنوان مدیر ارشد عملیاتی فعالیت می نماید. او در گذشته یکی از مدیران شعبه لیمینگتون استودیو سومو دیجیتال بود. بعلاوه تهیه نماینده اجرایی استودیو ماوریک هم تام بوچر (Tom Butcher) است که در گذشته یکی از تهیه نمایندگان ارشد استودیو پلی گراند بوده است.

مت کراون (Matt Craven)، مدیر ارشد فناوری این استودیو، در گذشته مدیر فنی پلی گراند بوده است و گرت هاروود (Gareth Harwood)، مدیر محتوای استودیو، در گذشته مدیر فنی استودیوهای ایکس باکس بوده و فریزر استرچان (Fraser Strachan)، مدیر صوتی، همین نقش را در استودیو سازنده بازی فورتزا داشته است..

مدیر هنری سابق استودیو پلی گراند یعنی بِن پنروز (Ben Penrose) به عنوان مدیر هنری استودیو ماوریک فعالیت خواهد نمود. در حالی که الی مارشال (Elly Marshall)، مدیر سابق طراحی تجربه در الکترونیک آرتس، به عنوان مدیر رابط کاربری و تجربه کاربری این استودیو فعالیت می نماید.

مایک براون درباره این استودیو بیان می نماید: هدف ما این است که استودیو ماوریک گیمز به استودیویی تبدیل گردد که مردم عاشق آن شوند. برای بازیکنان، ما در حال کار بر روی یک عنوان هیجان انگیز با کیفیت فوق العاده هستیم، و برای توسعه دهندگان، ما خانه ای می سازیم که در آن همه تشویق می شوند تا ریسک نمایند، کنجکاو باشند، خلاق باشند، نوآور باشند، خودشان باشند، و بالاتر. همه - عضوی از استودیو ماوریک باشند.

بازی فورتزا هورایزن 5 در نوامبر سال 2021 عرضه شد و دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ ایکس باکس را رقم زد و طبق گفته مایکروسافت این بازی توانست در هفته اول خود بیش از 10 میلیون بازیکن را به خود جذب کند. مثل تمام بازی های انحصاری استودیوهای داخلی مایکروسافت، این بازی برای سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس هم منتشر شده است و توانست در کمتر از 7 ماه به 20 میلیون بازیکن برسد.

منبع: VGC

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

1,961,170

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,749,880

تومان

خرید بازی های ویدیویی

مشاهده همه

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,557,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

27,170,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان فورتزا هورایزن استودیوی جدیدی برای ساخت بازی های دنیا باز تاسیس کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان فورتزا هورایزن استودیوی جدیدی برای ساخت بازی های دنیا باز تاسیس کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید