ساعت هوشمند اقتصادی Fire، Bott Ninja 2 با 30 حالت ورزشی

به گزارش وبلاگ طفره، Fire-Bott Ninja 2 جدیدترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه در هند معرفی گشت.

ساعت هوشمند اقتصادی Fire، Bott Ninja 2 با 30 حالت ورزشی

به گزارش وبلاگ طفره، این ساعت هوشمند ارزان قیمت دارای صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی و مانیتور اشباع اکسیژن خون (SpO2) می باشد و با بازی های آرکید موبایلی (arcade-style) عرضه می شود. Fire-Bolt Ninja 2 دارای 30 حالت ورزشی است. در هنگام استفاده تا 7 روز و در حالت استندبای تا 25 روز امکان نگهداری باتری را دارد.ساعت هوشمند Fire-Bolt Ninja 2 دارای استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با رتبه IP68 است. قیمت اولیه این ساعت هوشمند 1،899 روپیه می باشد و در حال حاضر در هند موجود می باشد و تنها از طریق آمازون در دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی موجود می باشد.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Ninja 2 دارای یک صفحه نمایش مستطیلی شکل لمسی 1.3 اینچی HD (240 در 240 پیکسل) می باشد. این ساعت دارای یک دکمه navigation می باشد وامکان تغییر صفحه ساعت به چند طرح مختلف نیز وجود دارد. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Da Fit می تواند با گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و یا IOS جفت شود.Fire-Bott Ninja 2 از 30 حالت ورزشی از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، ایروبیک، بدمینتون، فوتبال، دویدن و پرش پشتیبانی می کند. از سایر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به زنگ هشدار، یادآوری قاعدگی، کرنومتر، اعلان های هوشمند و به روزرسانی های آب و هوا اشاره کرد.

این ساعت هوشمند نو همچنین دارای یک ردیاب ضربان قلب، یک ردیاب خواب و یک گام شمار است. کاربران همچنین می توانند موسیقی و دوربین در حال اجرا در گوشی هوشمند خود را با استفاده از این ساعت کنترل کنند. این ساعت هوشمند دارای قابلیت گیمینگ نیز می باشد و به کاربران این امکان را می دهد که بازی هایی مانند 2048 و Young Bird را با آن انجام دهند.Fire-Bolt Ninja 2 را می توان برای دریافت اعلان تماس ها و اعلان های رسانه های اجتماعی و هشدار های پیام با یک تلفن هوشمند جفت کرد.

منبع: gadgets

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند اقتصادی Fire، Bott Ninja 2 با 30 حالت ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند اقتصادی Fire، Bott Ninja 2 با 30 حالت ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید