سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: سهمیه فرزندان هیئت علمی صرفا برای جابه جایی و انتقال آنان به محل زندگی شان است و در اشکال دیگر، دانشجویان عادی هم می توانند از آن استفاده نمایند.

سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند

علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ طفره در شرح سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: این سهمیه برای کارکنان دانشگاه ها نیست و صرفا شامل فرزندان اعضای هیات علمی می گردد.

نجفی نژاد شرح داد: سهمیه فرزندان هیات علمی صرفا برای جابه جایی و انتقال فرزندان آنان به محل زندگی شان است و این مخصوص اعضای هیات علمی نیست.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: براساس قوانین وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور، این سهمیه را دیگر پذیرفته شدگان دانشگاه های سراسری، به ویژه دختران دانشجو یا دانشجویانی که شرایط خاص دارند، می توانند استفاده نمایند.

وی بیان نمود: شرط استفاده از سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی این است که نمره پذیرفته شده از حداقل فرد قبولی در دانشگاه مقصد بیشتر باشد و تنها در این صورت است که می تواند از این سهمیه استفاده کند.

نجفی نژاد با بیان اینکه آنچه درباره سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی گفته می گردد، درست نیست، گفت: فرزندان اعضای هیات علمی می توانند براساس این سهمیه از ترم اول در محل زندگی والدین خود تحصیل نمایند، دانشجویان عادی بعد از گذراندن یک یا دو ترم از تحصیل در دانشگاه اول، می توانند از این جابه جایی استفاده نمایند.

وی اعلام کرد: سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی به نظر می رسد براساس قانون، امتیاز خاصی را به این فرزندان هیات علمی اعطا نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه فرزندان هیئت علمی امتیاز خاصی را به آنان اعطا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید