دانشگاه های کشور در حوزه به روز رسانی تجهیزات مشکل دارند، ارائه خدمات مهارتی به دانشجویان در دانش بنیان ها

به گزارش وبلاگ طفره، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دانشگاه های ایرانی در حوزه به روز کردن تجهیزات فنی و انتقال علوم دچار مشکل هستند.

دانشگاه های کشور در حوزه به روز رسانی تجهیزات مشکل دارند، ارائه خدمات مهارتی به دانشجویان در دانش بنیان ها

افشین بهمران مهربان، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دانشگاه های کشور در انتقال علوم دچار بعضی مسائل هستند و در استان ها برای به روز کردن تجهیزات فنی و سیستم بودجه کافی ندارند.

او اضافه نمود: سیستم های مانیتوری تهیه نموده ایم و در حوزه ربات هم فعالیت هایی انجام داده ایم تا بتوانیم در همین شرکت های دانش بنیان خدمات آموزشی مهارتی به دانشجویان ارائه دهیم و برای آن ها مدرک هم صادر می کنیم.

مهربان توضیح داد: در گذشته فقط ربات در حوزه شرکت های خودروسازی تاثیر داشت و دانشجویان هم برای فعالیت و یادگیری محدود به همین مراکز می شدند و صنایع کوچک هنوز به ربات و استفاده از ربات های صنعتی روی نیاورده بودند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان اضافه نمود: یکی از معروف ترین برند های اروپایی که بیشترین استفاده را داشت، در ایران نصب کردیم تا بتوانیم به عنوان آموزش برای دانشجویان در نظر بگیریم و تجهیزات الکترونیکی که قبلا آسیب دیده اند و هم اکنون تعمیر شده اند را مجدد آزمایش کنیم و این امکان به راحتی در ایران فراهم شده است.

او گفت: برای آموزش های مهارتی سعی نموده ایم که با دانشگاه های کشور تعامل داشته باشیم. دانشگاه های ایرانی مدرک محور هستند اما در خارج مهارت مهم است.

وبلاگ طفره علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشگاه های کشور در حوزه به روز رسانی تجهیزات مشکل دارند، ارائه خدمات مهارتی به دانشجویان در دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های کشور در حوزه به روز رسانی تجهیزات مشکل دارند، ارائه خدمات مهارتی به دانشجویان در دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید