شهرستان اهر 4000 بیکار دارد

به گزارش وبلاگ طفره، سید محمد عابدی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان اهر گفت: تنها راهکار برای ایجاد اشتغال این تعداد بیکار که بیشتر جوانان تحصیل نموده هستند، حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه های مختلف است.

شهرستان اهر 4000 بیکار دارد

وی در ادامه اضافه کرد: شهرستان اهر ظرفیت های قابل توجهی در بخش های کشاورزی، دامداری، معدنی و گردشگری دارد و عزم مسئولان نیز برنامه ریزی و حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بخش ها در راستای ایجاد اشتغال است.

فرماندار شهرستان اهر توضیح داد: اگر مشکل بیکاری در شهرستان اهر حل گردد، بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی و مالی که در نتیجه بیکاری گریبان گیر خانواده هاست، حل خواهد شد.

وی، از سرمایه گذاری شرکت ترکیه ای برای احداث نیروگاه بادی با نصب 110 توربین در منطقه سامبران اهر نیز اطلاع داد و اضافه کرد: با احداث این نیروگاه علاوه بر فراوری برق، زمینه اشتغال تعدادی از بیکاران جویای کار نیز فراهم خواهد شد.

عابدی با بیان اینکه زندان فعلی شهرستان اهر جوابگوی نگهداری محکومان 6 حوزه قضایی منطقه ارسباران نیست گفت: در این راستا زندان جدید شهرستان اهر در حال احداث است که در مراحل پایانی می باشد و اگر مشکل انشعاب آب و فاضلاب آن حل گردد در سال آینده شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین ایجاد مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان را در شهرستان اهر ضروری دانست و خواهان توجه مسئولان امر در ایجاد این مرکز شد.

عابدی به آموزش حرفه برای 60 نفر از زندانیان شهرستان اهر گفت: سال جاری برای 23 نفر از محکومان آزاد شده واجد شرایط و همچنین خانواده های زندانیان که حرفه ای آموزش دیده اند در راستای ایجاد اشتغال وام مشاغل خانگی و خوداشتغالی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان اهر پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهرستان اهر 4000 بیکار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان اهر 4000 بیکار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید