قاضی زاده هاشمی: عزیزی خادم باید جوابگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی اش باشد

به گزارش وبلاگ طفره، احسان قاضی زاده هاشمی به یک خبرنگار ورزشی گفته شهاب عزیزی خادم و مشاورش غلامرضا رفیعی باید به مجلس شرح بدهند.

قاضی زاده هاشمی: عزیزی خادم باید جوابگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی اش باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی امشب در برنامه استادیوم، اظهار داشت مجلس از وزارت ورزش شرح می خواهد و غیرمستقیم مدعی شد وزارت ورزش باید جوابگوی تخلف فدراسیون فوتبال باشد اما احسان قاضی زاده هاشمی امروز در تبادل نظر با محمد زارعی، خبرنگار ورزشی از احضار رییس فدراسیون فوتبال و مشاورش به مجلس اطلاع داد.

احسان قاضی زاده هاشمی تاکید نمود هفته آینده مجلس تعطیل است اما بعد از تعطیلات حتما عزیزی خادم و رفیعی باید شرح بدهند این چه حرف هایی بود که در برنامه فوتبال برتر به زبان آوردند؟

به گفته این خبرنگار ورزشی، احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید نمود عزیزی خادم باید در خصوص اظهارات و ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی خود جوابگو باشد. این نماینده مجلس بعلاوه اعلام نموده از کارهای فردی به نام غلامرضا علیخانی در فدراسیون فوتبال خبر دارد و به این موضوع نیز ورود خواهد نمود. او بعلاوه با اشاره به این نکته که بهاروند هنوز هم از فدراسیون قبلی در این فدراسیون مانده، تاکید نمود این فدراسیون همان فدراسیون قبلی است!

بعلاوه امشب احمد راستینه از رییس فدراسیون و مشاورش بابت حرف هایی که در خصوص واردات مخفیانه توپ و ناتوانی کشور از وارد کردن حتی یک جوراب و ... زده بودند، انتقاد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قاضی زاده هاشمی: عزیزی خادم باید جوابگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی اش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی زاده هاشمی: عزیزی خادم باید جوابگوی ارتباطات فوتبالی و غیر فوتبالی اش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید