مسدود کردن ورودی تمامی پارک ها و بوستان های سنندج

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از مسدود شدن ورودی تمامی پارک های سطح شهر اطلاع داد و گفت : در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا از روز8 فروردین ماه کلیه ورودی پارک ها مسدود شده است .

مسدود کردن ورودی تمامی پارک ها و بوستان های سنندج

لقمان حیدری اظهار کرد: یکی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در راستای قطع زنجیره انتقال بحث مسدود نمودن ورودی پارکها و بوستانهای سطح شهر بود .

حیدری عنوان نمود : در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا از روز8 فروردین ماه کلیه ورودی پارک ها و بوستان ها مسدود شده است .

وی اضافه کرد: در بعضی از پارک های سطح شهر هم نظیر پارک میدان نبوت که امکان مسدودشدن آن وجود ندارد، نیروهای شهرداری جهت جلوگیری از تجمع شهروندان مستقر میشوند.

به گزارش وبلاگ طفره و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حیدری با بیان اینکه در 13 فروردین و به مناسبت روز طبیعت شهروندان به دامن طبیعت روی میآورند اظهار داشت : نیروهای شهرداری مناطق و سازمان سیما ومنظر اجازه برپایی چادر و تجمع را نخواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان خواست از حضور در اماکن عمومی و همچنین پارک ها در این ایام خودداری نمایند و در مهار و شکست ویروس کرونا همیار و همدل باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسدود کردن ورودی تمامی پارک ها و بوستان های سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود کردن ورودی تمامی پارک ها و بوستان های سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید