مطهری: خجالت می کشم بگویم طرفداران نفت چه چیزی داخل زمین انداختند!

به گزارش وبلاگ طفره، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: خجالت می کشم بگویم چه چیزی را درون زمین انداختند. آن وسیله ای که به سمت عبدی پرتاب کردند اگر خدا ناکرده به گردن او برخورد می کرد اصلا این فوتبال تعطیل می شد.

مطهری: خجالت می کشم بگویم طرفداران نفت چه چیزی داخل زمین انداختند!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از بازی با نفت که با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید در نشست خبری اظهارکرد: در نیمه اول تیم نفت باتوجه به احتیاج مبرمی که به سه امتیاز داشت، انتحاری بازی کرد. ما هم یکسری اشتباهات داشتیم و اگرچه فردی بودند، اما به من بر می شود و من به عنوان سرمربی مسئول هستم.

لیاقت سه امتیاز را داشتیم

وی بیان نمود: در نیمه دوم یک فوتبال متفاوت از نساجی دیدیم و فوتبالی بسیار خوب و رو به جلو بود. در نیمه دوم بازی را برگرداندیم و حتی می توانستیم برنده هم باشیم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم. بابت این که سه امتیاز را نگرفتیم خیلی ناراحتم، زیرا واقعا لیاقت برد را داشتیم. البته حریف قابل احترام است و در نیمه اول ما را سورپرایز کردند و خیلی خوب فوتبال بازی کردند. به عنایتی و کادرفنی این تیم خسته نباشید می گویم.

خجالت می کشم بگویم تماشاگران نفت چه چیزی داخل زمین انداختند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: توقعی که از مردم خوزستان و شهر مسجدسلیمان دارم این است که اگر قرار است تیم شان را حمایت نمایند به نظرم باید به صورت دیگری باشد. آن وسیله ای که به سمت عبدی پرتاب کردند اگر خدا ناکرده به گردن او برخورد می کرد اصلا این فوتبال تعطیل می شد. خجالت می کشم بگویم چه چیزی را درون زمین انداختند. از مردم عزیز و میهمان نواز مسجدسلیمان اصلا توقع این کار را نداشتم. خیلی خوب است که از نفت حمایت می نمایند و ما هم لذت بردیم، اما راه و روش این نیست. همه فوتبال کار می کنیم تا از آن لذت ببریم. فوتبال جنگ نیست.

وی درباره داوری هم بیان کرد: داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت که دو دقیقه بیشتر خاطرنشان کرد. درباره پنالتی هم صحنه را دیدم و شیرجه بود. هفته گذشته هم بعد از بازی با استقلال گفتم که متاسفانه طرفداران استقلال به من فحاشی کردند، ولی بعد کارشناسان تایید کردند. ضمن این که من به گروه داوری بازی امروز خسته نباشید می گویم، اما در آن ضربه ایستگاهی که کلانتری زد و به دست بازیکن نفت خورد، پس حتما خیلی پنالتی بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مطهری: خجالت می کشم بگویم طرفداران نفت چه چیزی داخل زمین انداختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: خجالت می کشم بگویم طرفداران نفت چه چیزی داخل زمین انداختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید