معاون وزیر بهداشت: 80 درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند

به گزارش وبلاگ طفره، معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اولویت کادر درمان بیماران کرونایی برای تزریق واکسن، گفت: تا به امروز 80 درصد کادر درمان بیماران کرونایی در کشور واکسینه شده اند.

معاون وزیر بهداشت: 80 درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند

به گزارش ایرنا، مریم حضرتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان واسعی سبزوار به وبلاگ طفره گفت: واکسیناسیون کرونا در کشور در حال اجرا است و فعالان بخش مراقبت های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در اولویت قرار دارند.

وی توضیح داد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه های پرخطر نیز بر اساس پروتکل های ارائه شده وزارت بهداشت، مرحله به مرحله انجام می گردد.

حضرتی با اشاره به اینکه شرایط کرونا در کشور کنترل شده است، افرود: این دغدغه وجود دارد که در پی افزایش سفر های نوروزی، دید و بازدید ها و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، موج چهارم کرونا بالا بگیرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البته بر اثر کاهش رعایت پروتکل ها و افزایش سفر ها عملا بعضی استان ها و شهرستان های کشور وارد موج چهارم همه گیری ویروس کرونا شده اند.

وی با اشاره به شرایط ویروس جهش یافته کرونا در کشور، گفت: خطر افزایش شیوع این ویروس وجود دارد، اما هم اینک با برنامه ریزی لازم و رهگیری در حال مدیریت شرایط هستیم.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، ششتمد و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

منبع: فرارو

به "معاون وزیر بهداشت: 80 درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر بهداشت: 80 درصد کادر درمان کشور واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید