معرفی تعدادی از بهترین هتل های نزدیک به جنگل ارسباران

به گزارش وبلاگ طفره، ایران از جمله کشورهایی است که پوشش گیاهی و جانوری بی مثالی دارد. یکی از این بخشها، جنگل ارسباران بوده که فوق العاده زیبا و دیدنی هست. اگر بخواهیم یکی از ویژگی های این منطقه را به شما معرفی کنیم، می توانیم به کوه های پوشیده از درختش اشاره کنیم. افرادی که برای دیدن این جاذبه حیرت آور سفر می کنند، قطعا نیازمند مکانی امن و راحت برای اقامتی هر چند کوتاه هستند. به همین خاطر، ما در مقاله بهترین هتل های نزدیک به جنگل ارسباران قصد داریم تا شما را با تعدادی از معروف ترین هتل های نزدیک به جنگل ارسباران آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی تعدادی از بهترین هتل های نزدیک به جنگل ارسباران بیشتر بخوانیدارسباران، همسایه سبز ارس + تصاویر

فهرست مطالب

هتل آپارتمان آنزا کلیبرهتل پارادایس کلیبرهتل بزرگ کلیبرحفاظت از جنگل ارسباران

هتل آپارتمان آنزا کلیبر

زمان افتتاح هتل آپارتمان آنزا کلیبر سه ستاره که دارای نمایی زیبا و تماشایی هست، به سال 1391 باز می گردد. این هتل پنج طبقه دارد و دارای 23 بخش مجزاست. هتل آپارتمان آنزا کلیبر از جمله هتل هایی بوده که برای مسافران فضایی آرام را مهیا نموده تا آنها بتوانند از اقامت خود لذت ببرند.

هتل پارادایس کلیبر

زمان افتتاح این هتل که در ابتدای جاده جانانلو واقع شده، سال 1395 هست. هتل پارادایس کلیبر امکانات و خدمات رفاهی بسکمک را برای مسافران فراهم نموده و دارای 42 بخش مجزاست. هتل پارادایس از جمله هتل هایی بوده که کارکنان و پرسنلی مجرب دارد. آنها معمولا به منطقه و محیط اطراف مسلط بوده و بخوبی می توانند به افرادی که اهل گشت و گذار و ماجراجویی هستند، کمک نمایند.

هتل بزرگ کلیبر

هتل بزرگ کلیبر یکی دیگر از هتل هایی بوده که می تواند مکان مناسبی برای اسکان و اقامت چند روزه شما در این منطقه باشد. این هتل دو ستاره دارای دو طبقه و 21 بخش مجزاست. هتل بزرگ کلیبر افرادی مجرب و محلی دارد که به محیط اطراف کاملا مسلط بوده و می توانند بهترین خدمات را به مسافران ارائه نمایند.

حفاظت از جنگل ارسباران

جنگل ارسباران جز مناطقی بشمار می آید که هر ساله میزبان گردشگران متعددی است. این جاذبه دیدنی دارای طبیعتی بکر و سرسبز بوده و کوه های پوشیده از درختش بسیار تماشایی هستند. در این منطقه، عشایری غیور زندگی نموده که مردمانی مهربان هستند و سالهاست که از مرزهای شمال شرق کشور محافظت می نمایند. خوشبختانه، امروزه سازمان جنگل ها و مراتع کشور از این منطقه به شدت محافظت می کند تا بتواند این طلای سرسبز و با ارزش را برای آیندگان به یادگار بگذارد.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از بهترین هتل های نزدیک به جنگل ارسباران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از بهترین هتل های نزدیک به جنگل ارسباران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید