میکس شدن احساسات در بازار نفت، نوسانات در بالا 80 دلار ادامه دارد

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران - قیمت نفت برنت بالا 80 دلار معامله می گردد.

میکس شدن احساسات در بازار نفت، نوسانات در بالا 80 دلار ادامه دارد

به گزارش وبلاگ طفره، قیمت های نفت روز سه شنبه تحت تاثیر منظره ذخایر محدود در سراسر دنیا متفاوت بود، اما پیش بینی ها در خصوص افزایش فراوری دنیای در ماه های آینده و نگرانی ها در خصوص افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا بر قیمت ها فشار وارد کرد.

تحلیل گران صحبت های متفاوتی در خصوص نفت می نمایند عده ای می گویند که تقاضا بعد از همه گیری ویروس مانع از ریزش بیشتر می گردد ولی عده ای می گویند تصمیمات سمت عرضه می تواند باعث فشار فروش بیشتر بر قیمت نفت بگردد.

با این حال، آژانس بین المللی انرژی (IEA) گفت که افزایش قیمت نفت ممکن است کاهش یابد زیرا قیمت های بالا می تواند انگیزه قوی برای افزایش فراوری به ویژه در ایالات متحده ایجاد کند.

لوئیز دیکسون، تحلیلگر گفت: عرضه بیشتر برای پاسخگویی به تقاضا رشد خواهد نمود زیرا قیمت های فعلی محیط مناسبی را برای فراورینمایندگان فراهم می نماید تا فراوری را افزایش دهند.

این بلافاصله اتفاق نخواهد افتاد، و به همین علت است که به جای مانده سال 2021 صعودی است.

امروز بعلاوه صحبت هایی از دبیر اوپک منتشر شد. بارکیندو، دبیرکل اوپک گفت: پیش بینی می کنم سال آینده شاهد عرضه بیش از حد در بازار نفت باشیم مازاد عرضه نفت در ماه دسامبر شروع خواهد شد اوپک پلاس در پی ثبات مالی دنیای است. این خبر فشار فروش بر نفت را کمی تقویت کرد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "میکس شدن احساسات در بازار نفت، نوسانات در بالا 80 دلار ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکس شدن احساسات در بازار نفت، نوسانات در بالا 80 دلار ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید