نبرد اینتر و یوونتوس برای کسب سوپرکاپ ایتالیا

به گزارش وبلاگ طفره، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان سیمونه اینزاگی و ماسیمیلیانو الگری برای قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا می جنگند.

نبرد اینتر و یوونتوس برای کسب سوپرکاپ ایتالیا

به گزارش وبلاگ طفره، در چارچوب فینال سوپرکاپ ایتالیا 2021، تیم های اینتر و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. اینترِ سیمونه اینزاگی این روزها در رجحانن فرم است. فرایند پیروزی های متوالی نراتزوری ادامه دارد و آن ها دوباره به مدعی شماره یک اسکودتو تبدیل شده اند. در این بازی هم اینتر مدعی قهرمانی است چرا که فرم آن ها بسیار خوب است و غایب سرشناسی نیز در این تیم دیده نمی گردد. آن ها مصمم هستند تا پس از یازده سال دوباره قهرمان سوپرکاپ شوند.

از طرف دیگر یوونتوس همچنان سینوسی و پر فراز و نشیب نتیجه می گیرد. آن ها با وجود کامبک هیجان انگیز مقابل رم و روحیه بسیار خوب، فرم باثباتی ندارند و چند بازیکن مهم و کلیدی این تیم نیز بنا به دلایل مختلف، غایب هستند. از نظر قدرت، یووه ضعیف تر از اینتر به نظر می رسد اما یووه برای شاد کردن فدریکو کیه زای مصدوم، برای دفاع از عنوان قهرمانی اش کوشش می نماید.

پائولو دیبالا با 4 گل زده، رجحانن گلزن تاریخ سوپرکاپ ایتالیا است. یوونتوس پرافتخارترین تیم سوپرکاپ ایتالیا است و اینتر سومین تیم پرافتخار این مسابقه محسوب می گردد. اولین و آخرین ملاقات اینتر و یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا با پیروزی 1-0 نراتزوری به سرانجام رسید و اینتر در دل آلپی جشن قهرمانی گرفت.

سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از ملاقات با یوونتوس در سوپرکاپ حاضر شد و جوابگوی وبلاگ طفره بود. این ملاقات یک فینال است و در اینگونه بازی ها نمی توان گفت که شانس یک تیم بیشتر از تیم دیگر است. یوونتوس در هشت بازی آخرش شکست ناپذیر بوده و آنها روز یکشنبه در یک بازی بسیار پیچیده با انجام یک کار خارق العاده ورق را برگرداندند. یوونتوس به فینال ها عادت نموده است، آنها بازیکنانی با تجربه بالایی دارند اما ما نیز در فرم بسیار خوبی هستیم. ما با تمام قوا بازی خواهیم کرد به امید اینکه رضایت هواداران خود را جلب کنیم. انگیزه های دو تیم و اتفاقات این بازی اهمیت خواهد داشت.

توانایی اینزاگی در شکست دادن یووه در سوپر کاپ؟ همانطور که گفتم، همگی فینال ها مسابقات خاصی هستند که نتیجه آنها با یک اتفاق می تواند مشخص گردد. با دانستن اینکه مقابل تیمی عالی قرار می گیریم، باید برای هر توپ بجنگیم و عزم راسخی داشته باشیم. لحظاتی وجود خواهد داشت که یووه کار ما را سخت خواهد نمود ولی ما می خواهیم خود را از زیر فشار این تیم در آن لحظات رها کنیم زیرا می خواهیم یک بازی عالی انجام دهیم. من دو فینال در سوپرکاپ مقابل یووه داشتم که حتی با وجود نداشتن شانس زیاد برای رجحان، هر دوی آنها خوب پیش رفت. این دلیلی برای افتخار است، اما یک فینال کوپا ایتالیا را نیز مقابل یووه باختم. بازی فردا ملاقاتی زیبا در ورزشگاهی مانند سن سیرو خواهد بود. ما می دانیم که کار آسانی نخواهیم داشت، اما 120 درصد توان خود را خواهیم گذاشت.

فشار روی اینتر برای پیروزی؟ من مطلقا هیچگونه نگرانی و ترسی ندارم و این باید انگیزه ای برای ما باشد. امروز ما در جدول لیگ تیم اول هستیم. کافی است به 20 آگست (هفته اول لیگ) نگاه کنید که به نظر می رسید یوونتوس مدعی جدی رقابت برای قهرمانی که در آن اینتر و سایر تیم ها نیز حضور دارند محسوب می گردد. با این حال نتایج درون زمین بود که اهمیت داشت و اکنون ما صدرنشین هستیم اما تا سرانجام لیگ هر اتفاقی می تواند در رقابت برای قهرمانی رخ دهد زیرا نحوه بازی دو تیم میلان و ناپولی را دیده ایم. آتالانتا نیز چند سال است خوب کار می نماید و یووه نیز در چند بازی اخیر پیروز بوده است. ما باید به جهت خود ادامه دهیم و پیشرفت کنیم.

الگری سرمربی یووه در کنفرانس خبری پیش از ملاقات با اینتر حاضر شد و ابتدا درباره شرایط بازیکنانش به صحبت پرداخت: بونوچی در دسترس خواهد بود و دنیلو شاید از هفته بعد در دسترس باشد. بونوچی احتمالا برای نود دقیقه بازی کامل آماده نخواهد بود. ماتیا پرین فردا دروازه بان ما خواهد بود زیرا شزنی به تازگی واکسن کرونا را زده و با توجه به دیر صادر شدن شناسنامه واکسن، او طبق پروتکل ها نمی تواند بازی کند. در بازی برابر آاس رم، دنیله روگانی یکی از رجحانن بازیکنان میدان بود و از نظر دفاعی، یکی از رجحانن هاست. باید شرایط پائولو دیبالا را ارزیابی کنم زیرا پیش بینی نمی شد او در بازی برابر آاس رم برای دقایق زیادی به میدان برود اما این رخ داد. الکس ساندرو دوباره در دسترس است و دِوینتر هم همراه ما خواهد بود. صحبت های لاندوچی پس از پیروزی برابر رم؟ او باید همچنان خودش را برای راهنمایی تیم از کنار زمین آماده نگه دارد چون در یک بازی کوپا ایتالیا هم محرومیت دارم (مربوط به اخراج در شکست 3-0 مقابل آتالانتا در سال 2019).

الگری در مورد رویارویی با اینتر در سوپرکاپ ایتالیا گفت: بازی در یک ورزشگاه فوق العاده مقابل قوی ترین تیم لیگ برگزار می گردد. اینتر خیلی خوب کار می نماید و مطمئن است. هر نتیجه ای که فردا رقم بخورد، نباید روی جهت ما در ادامه فصل تاثیر بگذارد. بازی فردا ممکن است به وقت های اضافه کشیده گردد و همه روی چگونگی مدیریت انرژی مان دقت داشته باشیم. باید در پاس کاری ها بهتر شویم و آرام تر بازی کنیم. گاهی اوقات خیلی عجله داریم و باید عجول بودن را کنار بگذاریم. اینتر تیمی فیزیکی است و بنابراین باید خوب دفاع کنیم. با داشتن تعادل، دوباره می توانیم مستحکم شویم اما باید در عین حال مثل بازی با رم شجاع باشیم و حمله کنیم؛ حتی در پیروزی ها هم نکاتی برای بهتر شدن وجود دارد. باید الان بازی به بازی فکر کنیم و ببینیم می توانیم در سال آینده به میزان کافی برای رقابت در کورس اسکودتو خوب باشیم یا نه.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نبرد اینتر و یوونتوس برای کسب سوپرکاپ ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد اینتر و یوونتوس برای کسب سوپرکاپ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید