نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه بناب اعلام شد

به گزارش وبلاگ طفره، نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه بناب اعلام شد.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه بناب اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ طفره، نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1400مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه بناب اعلام شد.

ثبت نام از پذیرفته شدگان فقط با ارائه تمام مدارک اصل گواهینامه موقت دوره کارشناسی، کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی (پشت و رو)، عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (12 قطعه)، اصل مدرکی که شرایط نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به یکی از بند های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون معین کند و اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان دولت) امکان پذیر است و اداره آموزش از پذیرش افراد با مدارک ناقص معذور خواهد بود. بدیهی است عدم ارسال مدارک خواسته شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

پذیرفته شدگان بایستی به وسیله پست پیشتاز به آدرس آذربایجان شرقی - شهرستان بناب - بزرگراه ولایت - جنب پلیس راه - دانشگاه سراسری بناب کد پستی 5551395133 مدارک خود را ارسال نمایند. لطفا روی پاکت پستی ارسالی، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و رشته قبولی خود را قید نمایند.

از دانشجویان خواهشمند است در هنگام ارسال مدارک درخواستی به وسیله پست، نهایت دقت را داشته باشید تا مدارک بصورت کامل به وسیله مسئول باجه پستی در پاکت ارسال مدارک قرار داده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه بناب اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه بناب اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید