نمایشگاه الکامپ در اواخر سال 99 برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ طفره، ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ تاریخ برگزاری بیست وششمین دوره از این نمایشگاه را در ماه های پایانی امسال بیان کرد.

نمایشگاه الکامپ در اواخر سال 99 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ طفره، ستاد اجرایی بیست وششمین نمایشگاه الکامپ با توجه به شیوع بیماری کرونا و وجود نگرانی از همه گیری گسترده این بیماری تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ را به ماه های انتهای سال 99 موکول کرد.

ستاد اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، از استقبال دلگرم کننده شرکت ها، استارت آپ ها و سازمان های دولتی تشکر نموده و گفته که این استقبال منجر به پیش ثبت نامی برای بیش از 30 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و 700 شرکت کننده شد. حال این ستاد اعلام نموده که نمایشگاه در روزهای انتهای سال برگزار می گردد.

ستاد اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در بیانیه رسمی که پیرامون این خبر منتشر نموده از فعالین حوزه فناوری و اطلاعات برای این تعویق پوزش خواسته است. در انتها این بیانیه درباره زمان برگزاری نمایشگاه اطلاع رسانی شده است: ستاد اجرایی الکامپ با پایش شرایط، اولویت خود را برگزاری نمایشگاه با ایمن ترین روش های ممکن اعلام و زمان جدید و نحوه برگزاری به محض آماده شدن به اطلاع علاقه مندان توسعه فضای فناوری اطلاعات ایران خواهد رسید.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "نمایشگاه الکامپ در اواخر سال 99 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه الکامپ در اواخر سال 99 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید