نوروز 98 با خبرنگاران کجا بریم؟

به گزارش وبلاگ طفره، سفر در نوروز 98 با خبرنگاران

نوروز و تعطیلات چند روزه عید با حال و هوایی دوست داشتنی ما را بیش از هرچیزی به یاد سفر می اندازد؛ سفر به شهرهای پرطرفدار توریستی در دنیا یا سفر به شهرهای زیبای داخلی. اکنون که تا عید نوروز 98 مدت زیادی باقی نمانده است، آیا به برنامه ریزی برای سفر خود اندیشیده اید؟ بلیط هواپیما برای سفر را خریداری نموده اید؟ رزرو هتل را انجام داده اید؟ چمدان هایتان را بسته اید؟ یا هنوز به خاطر هزینه های بالای سفر نتوانسته اید تصمیم قطعی بگیرید؟ یا هنوز نمی دانید که به کجا سفر کنید؟

نوروز 98 با خبرنگاران کجا بریم؟

اگر هنوز هیچ کاری ننموده اید و حتی نمی دانید به کجا سفر کنید اصلا نگران نباشید. ما در وبلاگ طفره سعی نموده ایم با فراهم کردن برترین قیمت ها برای شما کاری کنیم تا نگران هزینه های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نباشید و با کمترین قیمت، بلیط و هتل خود را رزرو کنید. در وبلاگ طفره می توانید بلیط هواپیما از بیش از 900 ایرلاین معتبر بین المللی را بخرید و از میان 450 هزار هتل خارجی، محل اقامت مورد علاقه خود را رزرو کنید. اما این همه ماجرا نیست. وبلاگ طفره نه تنها به کیفیت خدمات می اندیشد بلکه با ارائه پایین ترین نرخ برای پروازهای خارجی کوشش می نماید مسافران با هزینه کمتر و آسوده تر در نوروز 98 سفر نمایند.

پیشنهاد وبلاگ طفره به شما این است که اگر مردد هستید، هر طور که شده حتی با کمترین هزینه کوله بار سفر خود را ببندید و برای چند روز هم که شده از دغدغه های زندگی فاصله بگیرید و با چند روز سفر عالی و به یاد ماندنی خستگی یکسال کار و فعالیت را از بدن خود بیرون کنید. اصلا نگران نباشید ما از نقطه شروع تا خاتمه سفر شما را همراهی می کنیم تا تجربه سفری به یاد ماندنی را در کتاب زندگی شما ثبت کنیم. چون معتقدیم بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی! پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید تا تمام نگرانی و دغدغه شما را به چمدانی بسته و آماده برای سفر تبدیل نمایند.

اگر هم در خصوص انتخاب مقصد سفر سرگردانید می توانید سری به بخش پرواز وبلاگ طفره بزنید تا اطلاعات کاملی در خصوص شهرهای پرطرفدار توریستی پیدا کنید و مقصد خود را از میان آنها انتخاب کنید. برای انتخاب هتل هم نگران نباشید زیرا می توانید در بخش هتل وبلاگ طفره ، هتل های پرطرفدار و محبوب هر شهر را مشاهده کنید.

منبع: فلای تودی

به "نوروز 98 با خبرنگاران کجا بریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 98 با خبرنگاران کجا بریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید