نوستالژی ماشین های قورباغه ای در تنها موزه خودروهای تاریخی کشور

به گزارش وبلاگ طفره، مسئول تنها موزه خودروهای تاریخی و کلاسیک کشور در یزد از ارزش نوستالژی خودروهای کلاسیک به منظور بهره وری مالی در حوزه گردشگری یاد کرد و آن ها را اهرمی انگیزشی برای جذب گردشگر به شهر جهانی یزد خواند.

نوستالژی ماشین های قورباغه ای در تنها موزه خودروهای تاریخی کشور

محمدرضا اردانی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ طفره با اشاره به روز جهانی فولکس واگن، اظهار کرد: روز جهانی فولکس واگن هم زمان با روز جهانی موزه ها در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و یزد گرامی داشته می گردد.

وی اضافه کرد: در واقع روز جهانی فولکس واگن فرصتی است که ارزش نوستالژی خودروهای کلاسیک مورد توجه قرار گیرد و بتوان از این ظرفیت ها بیشتر بهره برداری کرد.

این مسئول با بیان این که خودروهای قدیمی مانند فولکس واگن در سال های دور، خودروهای محبوبی در جهان به ویژه در ایران بوده است، می گوید: مردم زیادی در جهان با این خودروی معروف به قورباغه ای خاطره دارند لذا زنده کردن خاطرات آن ها می تواند اهرمی انگیزشی برای جذب گردشگران به شهر جهانی یزد نیز باشد.

وی در رابطه با جنبه مالی خودورهای کلاسیک هم توضیح داد: یزد با داشتن موزه خودروهای کلاسیک، بستر مناسبی را برای بهره برداری از این نوع خودروها دارد به طوری که می توان گردشگران را از این طریق به یزد فراخواند.

اردانی با اشاره به ابعاد هنری، نوستالژیک، مالی و گردشگری خودروهای کلاسیک، اعلام کرد: مردم باید این ارزش ها را ببینند، درک نمایند و از این خودروهای باارزش بیشتر از گذشته نگهداری و حتی آن ها را به ظرفیت های کوچک اما پول ساز تبدیل نمایند.

این مسئول این مناسبات را فرصتی برای جذب و تشویق گردشگران و بازدیدنمایندگان خواند و گفت: چنین برنامه هایی به صورت غیرمستقیم باعث تبلیغ موزه ها می گردد و خوشبختانه استقبال از چنین مراسم هایی نیز کم نیست.

اردانی در سرانجام از استقبال خوب مردم سراسر کشور از موزه خودروهای کلاسیک یزد اطلاع داد و اعلام نمود: موزه خودروهای کلاسیک یزد با بیش از 35 دستگاه خودروی کلاسیک و دست ساز و همچنین تعدادی موتورسیکلت کلاسیک، تاکنون میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی، هنرمندان کشوری و حتی مسئولان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نوستالژی ماشین های قورباغه ای در تنها موزه خودروهای تاریخی کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "نوستالژی ماشین های قورباغه ای در تنها موزه خودروهای تاریخی کشور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوستالژی ماشین های قورباغه ای در تنها موزه خودروهای تاریخی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید