نوشاد فعلا لژیونر نمی گردد، حضور عالمیان در پتروشیمی بندرامام

به گزارش وبلاگ طفره، دارنده مدال برنز تنیس روی میز بازی های آسیایی با پیوستن به تیم پتروشیمی بندرامام سال جاری هم در لیگ برتر ایران بازی می نماید.

نوشاد فعلا لژیونر نمی گردد، حضور عالمیان در پتروشیمی بندرامام

به گزارش وبلاگ طفره، نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز ایران که در بازی های آسیایی 2018 صاحب مدال برنز شد، تصمیم گرفت همانند برادرش نیما عالمیان که در لیگ فرانسه حضور دارد، لژیونر گردد اما هنوز تیمی پیدا نشده که نوشاد را در اختیار بگیرد از این رو نوشاد از هفته آینده در لیگ برتر تنیس روی میز ایران بازی خواهد نمود.

محمود نظری دبیرفدراسیون در این مورد به وبلاگ طفره گفت: نوشاد زمانی تصمیم گرفت که در لیگ های اروپایی حضور داشته باشد که تیم ها نفرات خود را تکمیل نموده بودند با این حال به وسیله ارتباطی که داشتیم صحبت کردیم در نیم فصل لیگ آلمان اگر تیمی متقاضی بود به ما اطلاع دهند. هم اکنون نوشاد با انگیزه تمرینات خود را دنبال می نماید و برای حضور در لیگ برتر آماده می گردد و قرارداد خوبی با تیم پتروشیمی بندرامام بسته است. همچنین تا خاتمه سال در یکی، دو تور جهانی هم شرکت می نماید.

او ادامه داد: لیگ برتر از هفته آینده با حضور احتمالا 10 تیم شروع می گردد که در این دوره لیگ را به طور متمرکز برگزار می کنیم. نوشاد عالمیان و افشین نوروزی در تیم پتروشیمی هستند و امین احمدیان هم احتمالا چند بازی برای این تیم انجام دهد.تیم ترکیه هم قرار است در لیگ مردان ایران حضور داشته باشد و در مقابل، تیم ملی بانوان ما هم در مرحله پلی آف لیگ بانوان ترکیه بازی خواهد نمود.

نظری از برگزاری کمپ تمرینی مشترک بین بازیکنانمان و دو کشور در ایران دیگر خبرداد و گفت: نفراتی که حاصل استعدادیابی ما در سال 96 هستند به همراه تیم نونهالان پسر قطر و آذربایجان و نونهالان دختر آذربایجان کمپ تمرینی خواهند داشت که این کمپ در اواخر آذرماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نوشاد فعلا لژیونر نمی گردد، حضور عالمیان در پتروشیمی بندرامام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد فعلا لژیونر نمی گردد، حضور عالمیان در پتروشیمی بندرامام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید