(ویدئو و تصاویر) میکرولینو برقی؛ یک خودروی مینیمالِ مجذوب کننده!

به گزارش وبلاگ طفره، Microlino یک خودروی برقی کوچک است که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. میزان این خودرو تقریبا یک سوم یک خودروی معمولی است و قادر است دو سرنشین را حمل کند و یک صندوق عقب 230 لیتری را نیز ارائه می دهد.

(ویدئو و تصاویر) میکرولینو برقی؛ یک خودروی مینیمالِ مجذوب کننده!

به گزارش وبلاگ طفره، حداکثر سرعت این خودروی کوچک 90 کیلومتر بر ساعت (~56 مایل بر ساعت) است و می تواند در مدت 5 ثانیه از 0 تا 50 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. با وجود اینکه Microlino هنوز به مرحله فراوری در مقیاس بزرگ نرسیده است، اما در حال حاضر به وسیله یک فهرست 30000 نفری رزرو شده است.

مشتریان این خودرو امکان انتخاب پیکربندی و طراحی دلخواه را نیز دارند. این خودرو در عرض چهار ساعت به طور کامل شارژ می گردد و باتری 14 کیلووات ساعتی آن تا 230 کیلومتر برد را ارائه می دهد. کوچک بودن خودرو به کاربران این امکان را می دهد تا به جای عمودی، در عرض پارکینگ به صورت افقی پارک نمایند. وزن Microlino تنها 535 کیلوگرم است. این خودرو دارای یک موتور 12.5 کیلوواتی با حداکثر گشتاور 89 نیوتن متر می باشد.

درب Microlino مانند خودروی BMW Isetta از جلو باز می گردد. Microlino در دسته بندی بین ماشین و موتور قرار می گیرد؛ این خودرو فضای کمتری نسبت به خودرو های معمولی اشغال می نماید و بعضی ویژگی های خودرو مانند فرمان محصور (enclosed) و افزایش گزینه های ذخیره سازی را حفط می نماید. خودروی کوچک Microlino برای رفت و آمد های روزانه شهری و بعلاوه سواری های درون شهری مناسب است.

مدل پایه آن petit Microlino که نام دارد؛ این مدل بردی در حدود 115 کیلومتر ارائه می دهد که برای رانندگی در شهر مناسب است. یک راننده شهری می تواند تا یک هفته بدون احتیاج به شارژ مجدد از این خودروی الکتریکی استفاده کند. این خودرو در کلاس L7e اروپا قرار می گیرد؛ به این معنا که از نظر فنی یک چهارچرخ است، اما به عنوان یک ماشین جمع و جور طراحی شده است. Microlino دارای یک شاسی یکپارچه، باتری کوچکتر و فراوری کمترین اندازه کربن است. مشتریان اکنون می توانند Microlino را در اروپا با قیمت 506 دلار آمریکا رزرو نمایند. قیمت این خودرو از 15,174 دلار آمریکا آغاز می گردد.

منبع: notebookcheck

منبع: فرارو

به "(ویدئو و تصاویر) میکرولینو برقی؛ یک خودروی مینیمالِ مجذوب کننده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو و تصاویر) میکرولینو برقی؛ یک خودروی مینیمالِ مجذوب کننده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید