10 گوشی پرطرفدار این هفته (10 دسامبر)

به گزارش وبلاگ طفره، جدول پرطرفدارترین گوشی های این هفته نشان می دهد که میان رده سامسونگ جای هوآوی را در بالا جدول گرفت.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (10 دسامبر)

به گزارش خبرنگار ، با ثابت شدن میزان جابجایی های گوشی ها در ماه دسامبر، گوشی های زیادی فرصت این را پیدا می نمایند تا جدول 10 گوشی پرطرفدار دنیا را به مدت طولانی تری ببینند و همینطور بسیاری از گوشی ها هستند که فراوری آن ها متوقف شده اما باز هم به یکی از پرطرفدارترین گوشی ها تبدیل شده اند. گوشی های رده اول و دوم باز هم صندلی خود را حفظ نموده اند اما این گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A9 است که جای پرچمدار هوآوی، Mate 20 Pro را در صندلی سوم گرفته است.

در رتبه های نخست جدول 10 گوشی پرطرفدار این هفته، این باز هم گوشی میان رده شیائومی است که توانسته رتبه نخست را در اختیار بگیرد؛ Redmi Note 6 Pro باز هم این هفته اولین گوشی پرطرفدار دنیا شده و پنجمین هفته متوالی است که این صندلی را در اختیار دارد. Galaxy A7، اولین گوشی سامسونگ با دوربین سه گانه پس از گوشی میان رده شیائومی نهاده شده است. سامسونگ Galaxy A7 هم مدت زیادی است که صندلی دوم را در اختیار دارد. رتبه سوم جدول پرطرفدارترین گوشی های دنیا، در اختیار دیگر گوشی میان رده سامسونگ نهاده شده است. Galaxy A9، اولین گوشی دنیا با دوربین چهارگانه که هفته گذشته در رده پنجم قرار داشت، این هفته موفق شد جای پرچمدار هوآوی، Mate 20 Pro را بگیرد و در صندلی سوم بایستد. پرچمدار اخیر هوآوی هم به رتبه چهارم سقوط کرد.

در رتبه های میانی جدول، همانطور که اشاره شد، Mate 20 Pro، پرچمدار حرفه ای هوآوی در رده چهارم نهاده شده و پس از آن Galaxy A8s سامسونگ نهاده شده است. Galaxy A8s امروز معرفی خواهد شد ولی محبوبیت این گوشی از همین حالا به دلیل شایعاتی که درباره آن وجود دارد، بالا است. پس از این گوشی ها هم Poccophone F1 شیائومی و آنر 8X هوآوی قرار دارند.

در رده های پایین جدول، گوشی هایی دیده می شوند که به دلیل افت قیمت خود، دوباره به عنوان یک گوشی محبوب شناخته می شوند. یکی از همین گوشی ها، Galaxy S8 است که در رده هشتم جدول 10 گوشی پرطرفدار دنیا نهاده شده است. پس از این گوشی دو آیفون شرکت اپل دیده می شوند. این گوشی های به ترتیب iPhone 6s و iPhone 6 هستند که این هفته، به تازگی در میان گوشی های پرطرفدار این هفته نهاده شد.

در ادامه جدول 10 گوشی پرطرفدار این هفته و تغییرات آن را مشاهده می کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "10 گوشی پرطرفدار این هفته (10 دسامبر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گوشی پرطرفدار این هفته (10 دسامبر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید