کوشش قطری ها برای حضور تماشاگران در استادیوم خلیفه، الدحیل - پرسپولیس با 5 هزار تماشاگر

به گزارش وبلاگ طفره، مسئولان باشگاه الدحیل در کوشش هستند تا تماشاگران برای همراهی این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس حضوری حداکثری در استادیوم خلیفه شهر دوحه داشته باشند.

کوشش قطری ها برای حضور تماشاگران در استادیوم خلیفه، الدحیل - پرسپولیس با 5 هزار تماشاگر

به گزارش وبلاگ طفره و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو، ظرفیت استادیوم بین المللی خلیفه شهر دوحه که ظرفیت آن 50 هزار نفر عنوان می گردد، در جلسه امروز 40 هزار نفری اعلام شد. این استادیوم در سال 2005 بازسازی شد و ظرفیت آن هم اکنون به میزان دو برابر اولیه افزایش یافته است.

طبق پیش بینی مسئولان الدحیل حاضر در جلسه، آنها برای بازی فردا برابر قهرمان ایران، حداکثر چهار تا پنج هزار نفر تماشاگر خواهند داشت. همچنین مسئولان این باشگاه در روزهای گذشته کوشش زیادی برای ترغیب هواداران خود برای حضور در این بازی نموده اند.

گیت شماره پنج این استادیوم برای ورود تماشاگران تیم میهمان یعنی پرسپولیسی ها در نظر گرفته گردیده است. درهای استادیوم نیز سه ساعت قبل از آغاز مسابقه باز خواهد شد.

در این جلسه، همچنین از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا روی برنامه ریزی ویژه اجرا شده برای برگزاری هر چه بهتر و منظم تر مسابقات با توجه به دهمین سال برگزاری رقابت ها با فرمول کنونی تأکید شد.

لازم به ذکر است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال 2009 رقابت ها را به شکل جدیدی برگزار کرد و تیم ها را در دو منطقه غرب آسیا و شرق آسیا و در هر منطقه 16 تیم قرار داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوشش قطری ها برای حضور تماشاگران در استادیوم خلیفه، الدحیل - پرسپولیس با 5 هزار تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش قطری ها برای حضور تماشاگران در استادیوم خلیفه، الدحیل - پرسپولیس با 5 هزار تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید