هوش مصنوعی

آموزش حذف مرورگر Edge در ویندوز 10 و 11

آیا نمی دانید چگونه مرورگر مایکروسافت Edge را در ویندوز 10 و 11 حذف کنید؟ بسیاری از ما استفاده از مرورگر های با کاربری آسان و البته پیشرفته مثل گوگل کروم و فایرفاکس را به مرورگر Edge ترجیح می دهیم. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد حذف مرورگر Edge را دارید...

25 فروردین 1403

ایرانی ها چقدر قد بلند هستند؟ ، چه چیزی قد یک انسان را تعیین می کند؟

انسانها در سراسر زمین، قدهای مختلفی دارند؛ اما سوالی که مطرح است این است که چرا برخی از افراد قد کوتاهی دارند و برخی دیگر مثل بازیکنان بسکتبال، قد بلند هستند؟

7 بهمن 1402

جادوی سامسونگ با کره غول پیکر لاس وگاس

زومیت نوشت: سامسونگ به یاری دکتر استرنج، قابلیت های تازه هوش مصنوعی خود را در لاس وگاس به نمایش گذاشت.

20 دی 1402

تصاویر رسمی گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا لو رفت

زومیت نوشت: سری گلکسی S24 احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد و تا به امروز تقریباً همه چیز درباره گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده است.

30 آذر 1402

چرا بیگانه های فضایی را دیدار نکرده ایم؟، ایلان ماسک این معمای بزرگ را حل می نماید

زومیت نوشت: ایلان ماسک می گوید شرکت جدیدش در پی ساخت نسخه ای از هوش مصنوعی است که پارادوکس فرمی را حل خواهد نمود.

27 تیر 1402

کنگره استفاده از چت جی پی تی را محدود کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، طبق یادداشت کاترین شیپندر، رئیس اداری مجلس نمایندگان که وب سایت آکسیوم به آن دسترسی یافته، شرایط سختگیرانه ای برای استفاده از چت جی پی تی و مدل های زبانی هوش مصنوعی در دفاتر کنگره وضع شده است.

6 تیر 1402

دانشجوی علم و صنعت مقام دوم نمایشگاه نوآوری ژنو را کسب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علم و صنعت، در چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری ژنو که در ژنو سوئیس برگزار گردید، اختراع سیستم جانپناه اضطراری از تیم نوآور پارادیس لب، مقام دوم (مدال نقره) نمایشگاه در بخش تکنولوژی های حوزه بلایا و سوانح طبیعی...

1 خرداد 1402

توسعه خدمات هوشمند در دستور کار سال جاری دولت قرار گرفته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جواد موحد رئیس کارگروه دولت هوشمند نهمین جشنواره ملی فاوا گفت: باتوجه به اهداف کلان دولت هوشمند، توسعه خدمات هوشمند در دستور کار سال جاری دولت قرار گرفته است و از این رو شناسایی خدمات هوشمند...

17 اردیبهشت 1402

ربات عجیب ژاپنی امنیت را برقرار می نماید ، عکس

شرکت SEQ SENSE از نسل نو ربات های نگهبان که هوش مصنوعی پیشرفته ای برخوردار هستند در توکیو ژاپن رونمایی کرد.

13 بهمن 1401

با گوشی هوآوی HUAWEI P smart 2019 آشنا شوید

هوآوی به تازگی گوشی هوشمند HUAWEI P smart 2019 را معرفی نموده است. گوشی که ویژگی هایی مانند HUAWEI Dewdrop Display و تراشه 8هسته ای و قدرتمند Kirin 710 دارد. این گوشی قرار است کیفیتی را که کاربر از سری HUAWEI P smart می شناسد، به لطف عملکرد عالی دوربین ها چه در پشت و چه در جلوی این گوشی...

28 دی 1401

آیگپ در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکار های نوآورانه (ایران تلکام) از تاریخ 2 الی 5 دی ماه امسال برگزار می گردد.

5 دی 1401

رباتی ژاپنی که امنیت را تضمین می نماید

ربات ژاپنی و جدیدی که امنیت را در فضای عمومی تضمین می نماید، به وسیله شرکت امنیتی SECOM طراحی شده و کوکوبو نام دارد، این ربات برای تضمین صلح و امنیت در فضا های عمومی ژاپن طراحی شده است.

3 دی 1401

آنالیز فرایند های رفتاری کودک با استفاده از هوش مصنوعی ، تشخیص و طبقه بندی سریع تر اختلالات

پژوهشگران بریتانیایی پیروز شدند با استفاده از هوش مصنوعی اختلال های رفتاری بچه ها در محیط مدرسه را شناسایی نمایند. این نخستین باری است که از هوش مصنوعی برای مبارزه با مسائل رفتاری شایع بچه ها استفاده می گردد.

2 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هوش مصنوعی در روزنامه نگاری و سیاست تا کنایه های ترامپ و کبینه اش به اپل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:در طول تابستان 2018 پلتفرم بیزینس پابلیشر یکی از سودمندترین ابزار روزنامه نگاری مدرن...

2 دی 1401

پیش بینی ترسناک آینده دُبی، لندن و دیگران

کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.

1 دی 1401

طرح نو دولت چین برای مبارزه با آلودگی هوا کلید خورد ، ترکیبی از هوش مصنوعی و خودروهای الکترونیکی

دولت چین با هدف کاهش آلودگی هوا در شهرهای بزرگی مثل پکن، طرحی را در دست دارد که بر اساس آن میخواهد روی خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کند.

29 آذر 1401

سری شیائومی 12T احتمالاً هفته آینده به صورت جهانی عرضه می گردد

گوشی های هوشمند شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو مدت هاست که در خبرهای دنیای تکنولوژی دیده می شوند و شایعات زیادی در خصوص مشخصات فنی آن ها مطرح شده است. هواداران شیائومی بی صبرانه منتظر اعلام تاریخ رسمی معرفی این گوشی ها از سوی این شرکت هستند. به همین دلیل و...

27 شهریور 1401

ببینید ربات انسان نمای آمیکا پس از ارتقای قابلیت های حالت چهره، چقدر جالب و واقعی و البته گاهی ترسناک شده!

ربات انسان نما آمیکا حالا می تواند چشمک بزند، لب هایش را غنچه کند، اخم کند و در آینه پوزخند بزند. این امر پس پس از ارتقای قابلیت های بیان چهره این ربات میسر شده است.

3 شهریور 1401

دو محصول تازه بانک رفاه در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد

نهمین نشست شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی تحول راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران برگزار شد.

1 خرداد 1401

خبرنگاران رونمایی از دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا

تهران-خبرنگاران-مراسم رونمایی و تحویل دهی از جدیدترین دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا برگزار گردید.

27 اردیبهشت 1400
تعداد: (21)