آپدیت نسل بعدی ویچر 3 نیمه دوم 2021 عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ طفره، مدتی پیش شرکت سی دی پراجکت رد بالاخره تاریخ حدودی عرضه نسخه نسل بعدی بازی تحسین شده ویچر 3 را اعلام نمود. به گفته این شرکت لهستانی، این نسخه در نیمه دوم سال 2021 منتشر خواهد شد.

آپدیت نسل بعدی ویچر 3 نیمه دوم 2021 عرضه خواهد شد

در جریان اعلام برخی از استراتژی های عظیم این شرکت در سال 2021، این خبر در سه شنبه هفته پیش گفته شد. نسخه نسل بعدی بازی ویچر 3 برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس/ سری اس و پلی استیشن 5 به صورت یک اثر مجزا و مستقل عرضه خواهد شد. این در حالی است که افرادی که بازی را هم اکنون روی کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 دارند، آن را در قالب یک آپدیت رایگان دریافت می نمایند.

  • فروش مجموعه بازی های ویچر از 50 میلیون نسخه گذشت

این نسخه با هدف ارائه یک تجربه نسل بعدی از بازی ویچر در کنسول های نسل بعدی و کامپیوترهای شخصی در حال ساخت است. توسعه و پورت نسخه نسل بعدی ویچر برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس توسط استودیو Saber Interactive انجام خواهد شد. این استودیو که در واقع زیرمجموعه THQ Nordic و شرکت مادر آن یعنی Embracer است، در گذشته هم پورت نسخه نینتندو سوییچ بازی ویچر 3 را بر عهده داشته است. این نشان می دهد که آن ها با همکاری با استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد بیگانه نیستند.

مایکل نوواکوسفکی، معاون بخش توسعه تجاری سی دی پراجکت رد، در ماه سپتامبر 2020 درباره نسخه نسل بعدی ویچر 3 روی کامپیوترهای شخصی بیان نمود که این نسخه دارای بهبودهایی در کیفیت بصری و ویژگی های دیگر خواهد بود. او گفت: این بهینه سازی است که کیفیت بصری بازی را افزایش می دهد و چند ویژگی اضافه گرافیکی دیگر هم به آن اضافه می نماید و البته ما نمی خواهیم برای این بهینه ساز از مردم هزینه ای دریافت کنیم. این چیزی است که آن ها می توانند دانلود نمایند و با آن بازی و تجربه خود را ارتقا دهند. بنابراین، قرار نیست به خاطر آن از بازیکنان پولی بگیریم.

او در ادامه صحبت های خود می گوید: اگر بازی را روی کامپیوترهای شخصی دارید، شما فقط احتیاج دارید که این آپدیت را دانلود کنید و در واقع این را به عنوان یک ارتقا برای بازی فعلی در نظر گرفته ایم.

کیچینسکی، مدیر سی دی پراجکت، در شرح خود به سرمایه گذاران دلیل عرضه نسخه نسل بعدی ویچر 3 را افزایش عمر بازی اعلام نموده است. در ماه مه سال 2020 ویچر 3 پنجمین سالگرد عرضه اش را تجربه کرد و در همان زمان اعلام شد که این بازی محبوب اکشن نقش آفرینی توانسته بیش از 30 میلیون نسخه به فروش برساند.

بازی ویچر 3 همچنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و به راحتی می توان آن را یکی از تحسین شده ترین بازی های نسل هشتم خطاب کرد. از همین رو، عجیب نیست که سی دی پراجکت رد بخواهد که عمر بازی را افزایش دهد و افراد بیشتری را مجاب به خرید آن کند. هرچند به صورت عادی بازی فروش بسیار خوبی را تجربه نموده است، اما عرضه فصل اول سریال ویچر ساخته نت فلیکس در اواخر سال 2019 باعث شد تا فروش این بازی هم ناگهان با رشد عظیمی همراه گردد. با انتشار نسخه نسل بعدی بازی ویچر 3 برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی و همچنین پخش فصل دوم سریال ویچر، می توانیم انتظار داشته باشیم که فروش این اثر رشد قابل توجهی دیگری را تجربه کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت نسل بعدی ویچر 3 نیمه دوم 2021 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نسل بعدی ویچر 3 نیمه دوم 2021 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید