امیدفر: تیم ملی دوچرخه سواری روی کاغذ 2 شانس کسب سهمیه المپیک دارد

به گزارش وبلاگ طفره، مربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان روی کاغذ 2 شانس کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 دارد.

امیدفر: تیم ملی دوچرخه سواری روی کاغذ 2 شانس کسب سهمیه المپیک دارد

آرش امیدفر مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در مصاحبه با ، تیم ملی کوهستان کشورمان روی کاغذ 2 شانس کسب سهمیه المپیک دارد. در بخش بانوان فرانک پرتوآذر و در بخش آقایان فراز شکری شالنس کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را دارند، اما این شانس فعلا روی کاغذ است و ممکن است در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا کسب نمایند و محتمل است چرخشان پنچر گردد.

او در ادامه عنوان نمود:22 تا 26 خردادماه لیگ کوهستان را پیش رو داریم و پس از آن بلافاصله اردوی 10 روزه برای تیم ملی برگزار خواهیم کرد. در اوایل تیرماه تعدادی از ملی پوشان به مسابقات کاپ ترکیه اعزام می شوند. در ادامه از تاریخ 10 تا 20 مسابقات کشوری کوهستان را خواهیم داشت که پس از مرحله نهایی اردو تیم ملی برگزار می گردد تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. تیم ملی دوچرخه سواری در تاریخ 27 یا 28 تیر ماه راهی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان می شوند.

او درباره برگزاری مسابقات بین المللی بام گفت: مسابقات بین المللی بام ایران از تاریخ 20 تا 23 در چهار محال بختیار برگزار می گردد که این مسابقه دارای امتیاز المپیک است و حائز اهمیت است. امیدواریم که بازیکنان با کسب امتیار این مسابقه و قهرمانی آسیا بتوانند سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب نمایند.

امید فر اظهار کرد: ملی پوشان از پیش از سال 98 در ارتفاعات اردو داشتند و همچنین پس از عید نیز تمریناتشان زیر نظر من برگزار گردید. تعدادی از ملی پوشان کشورمان در لیگ های خارجی رکاب میزنند از جمله فراز شکری در ایتالیا و تعدادی در چین و ترکیه رکاب می زنند.

عنوان دومی دهقان در تور دوچرخه سواری چین

عملکرد مناسب جلالیه در تور دوچرخه سواری چین

پرتوآذر در کاپ جهانی دوچرخه سواری شصت و پنجم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امیدفر: تیم ملی دوچرخه سواری روی کاغذ 2 شانس کسب سهمیه المپیک دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدفر: تیم ملی دوچرخه سواری روی کاغذ 2 شانس کسب سهمیه المپیک دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید