ایلان ماسک در یک توییت گفت که قصد خرید منچستر یونایتد را دارد (و بعد گفت فقط شوخی کرده!)

به گزارش وبلاگ طفره، شرایط منچستر یونایتد خیلی بد است. بعد از دو باخت مفتضحانه، این تیم بازی حساسی در برابر لیورپول هم در پیش رو دارد و چه بسا که با سومین باخت پشت سر هم در آغاز فصل روبرو شود.

ایلان ماسک در یک توییت گفت که قصد خرید منچستر یونایتد را دارد (و بعد گفت فقط شوخی کرده!)

اما توییت ساعات پیش ایلان ماسک، میلیاردر مالک تسلا، بحث زیادی درباره آینده منچستریونایتد برانگیخته است.

در شرایطی که هنوز مشخص نیست که دیدگاه فنی اریک تن هاخ برای گریز از مسائل چیست و آیا باشگاه واقعا باید کریستیانو رونالدو، ستاره ناراضی، را رها کند، این توییت حاشیه های جدیدی ایجاد خواهد کرد.

با این حال شاید دسته ای از هواداران که دل خوشی از مالکان فعلی، خانواده گلیزرهای آمریکایی، از این توییت به هیجان آمده باشند.

البته ماسک سابقه ارسال توییت های بی اعتبار و تکانه ای دارد و باید دید که چقدر پیگیر این امر خواهد شد.

خرید یونایتد، یکی از بزرگ ترین باشگاه های فوتبال دنیا، حداقل 2 میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.

مسائل اخیر منچستر یونایتد در زمین منجر به افزایش اعتراض هواداران به گلیزر ها شده است که در سال 2005 باشگاه را 955.51 میلیون دلار خریده بودند.

جنبش ضد گلیزر سال گذشته پس از اینکه یونایتد در تلاشی ناموفق برای تشکیل سوپرلیگ جدایی طلب اروپا درگیر شد، شتاب بیشتری گرفت.

آیا اگر این معامله سر بگیرد، منچستر یونایتد احیا خواهد شد. شاید بعید باشد، چون ایلان ماسک هیچ سررشته ای از باشگاه داری ندارد و نمی تواند به باشگاه جهت بدهد.

بسیاری به سرعت به این موضوع اشاره کردند که ماسک همین چند ماه پیش توییتر را هم می خواست 44 میلیارد دلار بخرد و همچنین در نظر دارد که یک کلونی انسانی در مریخ تشکیل بدهد و حتی نرخ زاد و ولد انسان ها را بیشتر کند. یعنی یک دنیا کار متناقض که با جنجال خبری نمی توان به آنها رسید.

فعلا هواداران با ترکیبی از گیجی و خوش بینی به امید روزهای بهتر برای باشگاهی هستند که قبلا همیشه جایگاه های بالای جدول را اشغال می کرد، اما الان قعرنشین شده است!

پی نوشت:شوخی بود!

ساعاتی بعد او در توییتی پاسخ داد که شوخی کرده و قصد خرید هیچ تیم ورزشی را ندارد. اما اگر قصد خرید را داشت، منچستر یکی از گزینه ها بود، چون تیم مورد علاقه دوران کودکی اش بوده!

منبع: یک پزشک

به "ایلان ماسک در یک توییت گفت که قصد خرید منچستر یونایتد را دارد (و بعد گفت فقط شوخی کرده!)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک در یک توییت گفت که قصد خرید منچستر یونایتد را دارد (و بعد گفت فقط شوخی کرده!)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید